مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق اعلام AFC سه دیدار پر تماشاگر رقابت لیگ قهرمانان آسیا اختصاص به تیم پرسپولیس داشت.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضور صد هزار هوادار تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در دیدار این تیم مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های سازمان لیگ که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای را برای برگزاری این دیدار انجام دادند و همچنین حمایت یکصد هزار هوادار تیم پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند تشکر کنم.

وی افزود: برای برگزاری و میزبانی شایسته این دیدار بخش‌های مختلفی همکاری کردند به ویژه تاج زحمات زیادی کشید و همچنین نژادفلاح که کمیته بازی‌های آسیایی را تشکیل داد و کمیته روابط عمومی مسابقات و بین‌الملل سازمان لیگ که همکاری تنگاتنگی داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: امروز توزیع سه هزار پرچم، سیستم صوتی مطلوب در ورزشگاه و ... ماحصل استفاده از تجربیات مدیران سازمان لیگ به ویژه تاج بوده که در این خصوص تشکر می‌کنیم.

قدوسی یادآور شد: دیدار پرسپولیس مقابل لخویا با حضور یکصد هزار هوادار، بازی با بنیادکار با یکصدهزار تماشاگر و دیدار برابر الغرفه در سال ۲۰۱۲ با ۹۶ هزار تماشاگر طبق اعلام AFC پرتماشاگرین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند. همچنین بازی استقلال و بوریرام در سال ۲۰۱۴ و پرسپولیس و بنیادکار در سال ۲۰۰۸ چهارمین و پنجمین بازی‌های پرتماشاگر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: در دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر حدود ۱۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای حمایت از پرسپولیس حضور پیدا کرده بودند که برای اینکه از نظر قوانین AFC ایراد نگیرند که چرا در ورزشگاه یکصد هزار نفری،۱۱۰ هزار تماشاگر حضور دارند، تعداد صد هزار نفر اعلام کردند با این تفاسیر به نظر می‌رسد استادیوم بزرگ آزادی برای هواداران پرسپولیس کوچک است و باید بررسی شود تا ورزشگاه بزرگتری برای هواداران پرسپولیس ساخته شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خاتمه تأکید کرد:‌ جا دارد از حمایت وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولان ورزشگاه بزرگ آزادی در برگزاری دیدارهایی که تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا میزبان است تشکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.