کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای تماشای این دیدار مقابل بنیادکار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بنیادکار در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که تا پایان دقیقه ۲۰ دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دهند.

* صدهزار هوادار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و هنوز هم تعدادی از هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* افشین پیروانی، محمدرضا ساکت، مهدی تاج، علی کریمی و مارکار آقاحانیان از جمله افرادی هستند که در ورزشگاه حضور دارند.

پیام صادقیان بازیکنی که از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج شده است امروز به ورزشگاه آزادی آمد و در جایگاه ویژه نشست.

صادقیان ابتدا با یک دوست قصد داشت از تونل ورزشگاه به داخل ورزشگاه بیاید که ماموران اجازه ندادند همراه صادقیان از تونل وارد ورزشگاه شود و در نهایت صادقیان به تنهایی وارد شد.

* هنگامی که داوران در حال گرم کردن بودند با لباس آبی مشغول این کار بودند که این موضوع با واکنش هواداران روبرو شد و شعارهایی علیه داوران سر دادند. همچنین توپ‌چمع‌کن‌ها که طبق قانون AFC باید لباس آبی بپوشند با واکنش هواداران روبرو شدند.

* پرچم بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه باز شد. همچنین هواداران پرچم‌های ایران را نیز با خود به ورزشگاه آوردند که یکی از پرچم‌ها حدود ۵۰ متر است و در ورزشگاه باز شده است.

* بازیکنان پرسپولیس به سبک ورزشگاه‌های بوندس لیگا معرفی شدند. به گونه‌ای که بلندگوی ورزشگاه اسم آنها رامی‌خواند و هواداران فامیلی بازیکن را می‌گفتند.

* تمامی عکاسان پشت دروازه بنیادکار نشسته‌اند.

* هواداران پرسپولیس در جریان بازی چندین بار موج مکزیکی در ورزشگاه به وجود آوردند.

* گلر بنیادکار که در فرودگاه لباسش را گم کرده بود صبح امروز توانست با مراجعه به انبار فرودگاه آن را پیدا کند و با لباس اصلی در بازی حاضر شد.

* یکی از تلویزیون‌های حاضر در ورزشگاه آزادی بازی نفت با العین را نشان می‌دهد که خبرنگاران و هواداران آن بازی را دنبال می‌کنند.

* هواداران لیزر روی صورت دروازه‌بان بنیادکار انداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.