مهاجم مکزیکی تیم فوتبال رئال‌مادرید تأکید کرد به نظر سرمربی ایتالیایی‌اش برای نیمکت‌نشین کردن او احترام می‌گذارد هرچند از این وضعیت چندان راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جدال شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها برخلاف چند بازی قبلی تیمش که خاویر هرناندس در آنها عملکرد قابل قبولی ارائه کرده و گلزنی کرده بود، این مهاجم مکزیکی را در ترکیب اصلی قرار ندارد و در دقیقه ۶۳ او را به جای ایسکو به میدان فرستاد.

چیچاریتو که در ۶ بازی اخیر رئالی‌ها از جمله بازی برگشت‌شان برابر اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهار گل به ثمر رسانده است، در خصوص تصمیم کارلتو برای ترجیح دادن گرث بیل به او برای بازی در کنار کریستیانو رونالدو اظهار داشت: باید به تمام تصمیماتی که سرمربی تیم می‌گیرد احترام گذاشت حتی نیمکت‌نشینی. من باید حرفه‌ای رفتار کنم و همیشه حرفه‌ای خواهم بود اگرچه نیمکت‌نشینی برای هیچ بازیکنی خوشحال کننده نیست.

مهاجم ۲۶ ساله رئالی‌ها که تابستان سال گذشته به صورت قرضی از منچستریونایتد به کهکشانی‌ها پیوست، در خصوص شکست ۲ بر یک نماینده اسپانیا در تورین عنوان کرد: شکست در این بازی جو تیم را منفی کرده است اما ما تا پایان راه خواهیم جنگید. یک پیروزی یک بر صفر هم برای صعودمان کافی خواهد بود اما برای رسیدن به این هدف باید بجنگیم و از اتفاقاتی که در بازی رفت رخ داد درس بگیریم.

بازی برگشت تیم‌های رئال‌مادرید و یوونتوس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.