مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: در دو بازی پیش رو به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، کریم بوستانی درباره بازی پیش روی تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی ما برابر تراکتورسازی بسیار مهم است و امیدواریم با کسب ۶ امتیاز پیش رو، سهمیه آسیایی را کسب کنیم. بعد از برد برابر صبا تمرینات با نشاطی را برگزار کردیم و می‌خواهیم با آمادگی بالایی به میدان برویم. تراکتور برای قهرمانی می‌جنگد و ما نیز برای کسب سهمیه که خود باعث می‌شود حساسیت بازی بالا برود.

او ادامه داد: قبل از بازی صبا نیز در بازی‌هایی که حقمان نبود یا به تساوی رسیدیم و یا شکست خوردیم اما دو بازی پیش رو برای ما حیثیتی است. در دو بازی پیش رو به جدول و جایگاه تیم ها نگاه نمی‌کنیم و تنها می‌خواهیم ۶ امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم هواداران که تا به اینجای فصل در همه مقاطع ما را تشویق کرده و حامی ما بوده‌اند، در روز یکشنبه نیز در ورزشگاه حضور یابند تا بازیکنان با روحیه بالایی برابر تراکتورسازی به میدان بروند.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره صحبت‌های آنالیزور استقلال و حواشی ایجاد شده اظهار کرد: معتقدم رسولی بچگی کرده و حرف‌های غیرواقعی زده است. متاسفانه رسولی در جمعی که من حضور نداشتم و در میان دوستان محسن فروزان، حرفهایی نسبت به وی مطرح می‌کند و آنها این صحبت‌ها را به گوش او می‌رسانند و سپس آن اتفاقات می‌افتد. در این میان به هیچ وجه بحث جلسه فنی مطرح نبوده و صحبت‌های او غیرواقعی است. متاسفانه بعد از این موضوع درگیری بین او و فروزان اتفاق افتاد که دیگر مربوط به سرپرست تیم و امیر قلعه‌نویی است. ایشان اصلا حق صحبت کردن در مورد بازیکنان را در جلسات ندارد و آنالیزور سوم تیم ما است. بیشتر کار آنالیز ما را بچه‌های دانشگاه شریف در این فصل انجام دادند که از آنها بابت این زحماتشان که آنالیزها و آمار مختلف را در اختیار تیم فنی قرار می‌دهند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: من معتقدم که یا رسولی را تحریک کرده‌اند و یا از سر بچگی حرف زده است. حرف آخر را در مورد ترکیب تیم قلعه‌نویی می‌زند ولی پیش از آن نظر همه اعضا کادر فنی را جویا می‌شود. ایشان نقشی در انتخاب بازیکنان ندارد که بخواهد در مورد حضور فروزان یا هر کس دیگری نظر بدهد. بگذارید بگویم که حتی امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت که هیچ کدام را به قم نبرد اما با وساطت اعضای تیم این دو نفر با ما به قم آمدند.

بوستانی در پایان افزود: فروزان، طالب‌لو و گروسیان دروازه‌بانان من هستند و من هر زمان که قلعه‌نویی بخواهد نظرم را می‌گویم. دفاع کردن از عملکرد دروازه‌بان استقلال در میان کادر فنی دفاع از عملکرد شخصی من هست ولی من هم زمانی که انتقادی به دروازه‌بانم داشته باشم زودتر از دیگران به گوش او می‌رسانم و این گونه نیست که چشم بسته از کسی حمایت کنم. چندین سال با قلعه‌نویی کار کردم و او شخصیت من را می‌شناسد و می‌داند که این کارها از من سر نمی‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.