هافبک چلسی اعلام کرد ستاره بلژیکی آبی‌های لندن به سطح لیونل مسی خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، سسک فابرگاس هم در بارسلونا و هم در چلسی بازی کرده است و از این رو می‌تواند شخص مناسبی برای قضاوت در مورد لیونل مسی و ادن هازارد باشد.

فابرگاس بر این باور است که ستاره بلژیکی چلسی در مسیری قرار دارد که می‌تواند خیلی زود خودش را به جمع بازیکنان بزرگ در ورزش فوتبال برساند.

او در این زمینه گفت: بدون هیچ شکی هازارد خیلی زود می‌تواند به بازیکن بزرگی بدل شود. او این توانایی را دارد که به سطح لیونل مسی برسد. ادن فصلی فوق‌العاده را سپری کرد و از این رو انتظار دارم فصل آینده بهتر از این هم بشود. هازارد در تیم ما یکی از مهره‌های اصلی به حساب می‌آید. فکر می‌کنم او توانسته چلسی را به تیم بهتری بدل کند. فصل آینده باید خودش را در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا نشان دهد و من هم می‌دانم که چنین توانایی را دارد. می‌دانم که می‌تواند دوران خوبی را برای آبی‌ها رقم بزند.

فابرگاس در ادامه به تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی پرداخت و تاکید کرد ذهنیت پیروزی‌جویانه او یک گام بالاتر از تمام مربیانی است که تاکنون با آنها کار کرده است. فابرگاس در آرسنال و زیر نظر آرسن ونگر به فوتبال معرفی شد. سپس به بارسلونا رفت و با جوزپه گوآردیولا کار کرد اما به چلسی آمد و پس از کار کردن با مورینیو موفق شد به نخستین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند.

فابرگاس در این زمینه اظهار داشت: مورینیو به پیروزی عشق می‌ورزد. البته نمی‌خواهم بگویم سایر مربیانی که با آنها کار کردم اینچنین نیستند اما مورینیو برتری محسوسی نسبت به سایرین در این زمینه دارد. روحیه‌ای که او در هر جلسه تمرینی و در هر مسابقه دارد این مساله را نشان می‌دهد. اکنون درک می‌کنم چرا مورینیو تاکنون به هر جامی که دوست داشته در دوران مربیگری اش رسیده است. بله، مورینیو به نوعی می‌تواند معجزه کند. او می‌داند چطور یک تیم را هدایت کند و چطور بهترین بازی را از شاگردانش بگیرد. این تمام چیزی است که همه از یک مربی می‌خواهند.

فابرگاس قهرمانی این فصل چلسی را آغاز راه قهرمانی‌های آینده این تیم عنوان کرد. توازنی که بین بازیکنان جوان و باتجربه در این تیم وجود دارد، درست همانند یک دوره گذار و آغاز یک عصر جدید زیر نظر ژوزه مورینیو است. بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا در این باره گفت: امیدوارم این آغاز یک عصر جدید در چلسی باشد. یک تیم جدید. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند ذهنیت پیروزی تیم را برای مدتی طولانی در خود نگه دارند. روشن است که ما بازیکنان باتجربه ای مانند جان تری، دیدیه دروگبا، پتر چک، جان اوبی میکل و برانیسلاو ایوانوویچ را داریم. آنها هفت یا هشت سال است که اینجا حضور دارند. شاید هم زمانی طولانی‌تر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.