مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از شنبه روزی دو نوبت تمرین می‌کند تا به دربی برسد، گفت: در این شرایط سخت مصدوم و شرمنده برانکو ایوانکوویچ شدم. وقتی او را در تمرین می‌بینم، شرمنده‌اش می‌شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز MRI جدیدم را به دکترم نشان دادم که پس از مقایسه با MRI قبلی روند درمانم را امیدوارکننده دانست. امیدوارم پس از چند روز نرم دویدن و بدنسازی بتوانم شرایط ایده آل را به دست آورم.

وی در خصوص حضورش در دربی تصریح کرد: اگر از شنبه تمریناتم را استارت بزنم، یک هفته تا دربی فرصت دارم و در این مدت این توان را در خودم می‌بینم که روزی دو نوبت تمرین داشته باشم و امیدوارم بتوانم پرسپولیس را در دربی همراهی کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همیشه در شرایط سخت مصدوم می‌شوم. من در این شرایط سخت مصدوم و شرمنده برانکو ایوانکوویچ شدم. وقتی او را در تمرین می‌بینم، شرمنده‌اش می‌شوم.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چه فکری در رابطه با من می‌کند. من به مربیان قبلی کمک کرده‌ام و می‌خواستم به برانکو هم کمک کنم که نشد. امیدوارم از دربی بتوانم به تیم ملحق شوم و در دو بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانم تیم را همراهی کنم. البته سایر بازیکنان هستند.

بنگر در پایان در خصوص بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس گفت: مزایده باز هم به بیست و نهم و پایان لیگ منتقل شد و به تعویق افتاد. بازیکنان تکلیف‌شان را نمی‌دانند. بعد از پایان لیگ شاید برخی‌ها بخواهند تیم‌شان را عوض کنند و شرمنده خانواده‌ی‌شان می‌شوند و نمی‌دانند با چه کسی طرف هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.