کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان گفت: مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه ای که با حضور دکتر نوری مدیر کل مالیاتی استان تهران، کفاشیان رییس فدراسیون  فوتبال، حسنی خو مشاور وزیر و تعدادی از کارشناسان مالی برگزار شد، مقرر گردید با اقداماتی که فدراسیون فوتبال، سازمان امور مالیاتی و وزارت ورزش و جوانان خواهند داشت ظرف چند روز آینده مشکل مالیاتی کی روش حل شود.

مناف هاشمی افزود : برای سالهای ۹۰ ، ۹۱ ، ۹۲ کی روش مشکل مالیاتی ندارد و تنها برای سال ۹۳ باید فدراسیون فوتبال ، موارد مدنظر سازمان امور مالیاتی را تامین کند .

 معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حوزه مالیات برای تامین درآمد های کشور گفت : در این جلسه بحث مالیات و ضرورت پرداختن به آن در حوزه ورزش و فدراسیو ن ها و چگونگی همکاری های مشترک بین وزارت خانه های ورزش و جوانان و امور اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون وزیر و جوانان از تهیه بخشنامه ای برای روشن شدن نحوه پرداخت مالیات در ورزش خبر داد و گفت: به زودی بخشنامه ای برای کلیه استان ها، فدراسیون ها و باشگا ه ها ابلاغ خواهد شد که کلیه طرف های قرار داد می بایست مالیات خود را خودشان پرداخت کنند و طرف حساب مالیاتی ، خود طرف قرار دادها هستند اعم از قرار دادهای داخلی و خارجی .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.