سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر که تیمش نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، از کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش برابر تاتنهام به عنوان فرصتی برای طعنه زدن به آقای خاص استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود تاتنهام را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا به رده دوم جدول صعود کند. در خوشبینانه‌ترین حالت این بالاترین رده‌ای است که آبی پوشان لندن می‌توانند در پایان فصل داشته باشند چرا که چلسی قهرمانی زودهنگامش را در این فصل مسجل کرده است.

از مدتی پیش، از زمانی که سیر نزولی من سیتی آغاز شد و این تیم تا رده چهارم جدول هم سقوط کرد، اخبار فراوانی درباره احتمالی برکناری مانوئل پیگرینی از مربیگری آبی‌پوشان شهر منچستر شنیده شده و این موضوعی بود که او در پایان بازی شاگردانش در وایت‌هارت‌لین دوباره از پاسخ دادن به آن امتناع کرد.

پیگرینی که تیمش در این فصل باید بدون جام به کار خود پایان دهد و هنوز هم قطعی نیست که بتواند مستقیماً به مرحله گروهی رقابت‌ها در فصل آینده راه پیدا کند، در پاسخ به این سؤال که آیا فصل بعد هم مربی من‌سیتی خواهد بود گفت: من به این سؤال پاسخ نمی‌دهم.

وی در ادامه به بازی اشاره و تأکید کرد: قبلاً گفته بودم که ما در این بازی یک نبرد تماشایی را شاهد خواهیم بود چون هر دو تیم هجومی هستند و به همین دلیل انتظارش را داشتم که هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند. یک بازی نزدیک را دیدیم و سرخیو آگرو هم یک گل فوق‌العاده برای ما به ثمر رساند و مرا بسیار خوشحال کرد.

پیگرینی برای مهم جلوه دادن پیروزی تیمش در وایت هارت لین به شکست پنج گله چلسی در این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: باید به یاد داشته باشید که برابر همین تاتنهام چلسی پنج گل خورد اما ما دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. تاتنهام موقعیت‌های خطرناکی ایجاد می‌کند اما به نظر من منچسترسیتی هم به همین اندازه موقعیت داشت. حالا باید سعی کنیم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و در انتها کارمان را تحلیل کنیم. فکر می‌کنم مهمترین کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که تا جای ممکن به صدر جدول، کارمان را در لیگ تمام کنیم و در پایان ببینیم که در کدام بخش‌ها نیاز به تقویت شدن داریم.

سرمربی پیشین مالاگا درباره قهرمانی چلسی و برتری این تیم نسبت به سایر رقبایش در این فصل عنوان کرد: شاید دلیلی که چلسی در این فصل قهرمان شد، ثبات بیشتر این تیم نسبت به سایر تیم‌ها بوده باشد و حالا این تیم قهرمان است اما فصل پیش زمانی که قهرمانی‌مان قطعی شد، گل‌های زده بیشتری داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.