بانوی‌ پیر در شرایطی خود را برای پذیرایی از مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند که خاطره خوشی از آخرین رویارویی‌اش با کهکشانی‌ها در این مرحله از رقابت‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از گذشت ۱۲ سال و در حالی که شاید کمتر کسی پیش از آغاز فصل تصورش را می‌کرد، یوونتوس جواز حضور در جمع چهار تیم برتر باشگاهی قاره اروپا را کسب کرد و قرعه اینگونه رقم خورد که در مسیر رسیدن به اولین حضورش در فینال مهمترین تورنمنت باشگاهی رقابت‌ها با پرافتخارترین تیم و مدافع عنوان قهرمانی تورنمنت یعنی رئال‌مادرید روبه‌رو شود، جدالی که بازی رفت آن فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه یوونتوس برگزار می‌شود.

شرایط یوونتوس برای پذیرایی فردا شب از کهکشانی‌ها با میهمان اسپانیایی خود تفاوت‌هایی دارد که شاید مهمترین آن فارغ شدن بانوی پیر از دغدغه رقابت در سری A پس از تثبیت قهرمانی‌اش در فاصله چهار مانده به پایان رقابت‌ها با پیروزی در خانه سامپدوریا، تیمی که در این فصل هرگز در خانه‌اش تن به شکست نداده بود، باشد.

پیروزی یووه در خانه شاگردان سینیشا میهایلوویچ چهارمین قهرمانی متوالی بیانکونری در سری A را رقم زد تا روحیه و اعتماد به نفس شاگردان ماسیمیلیانو آلگری برای آزمون اروپایی‌شان افزایش پیدا کند ضمن اینکه آلگری در این بازی به شماری از مهره‌های کلیدی خود استراحت داد.

شاید تنها نکته منفی که در وضعیت یوونتوس برای مصاف با رئال‌مادرید وجود داشته باشد غیبت پل پوگبا، ستاره فرانسوی این تیم به دلیل مصدومیت است. او بدون شک یکی از بهترین بازیکنان بانوی پیر در فصل جاری بوده است.

یوونتوس در حالی برای اولین بازی از سال ۲۰۰۳، همان سالی که در ضربات پنالتی بازی فینال لیگ قهرمانان به میلان باخت، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازمی‌گردد که در آخرین حضورش در این مرحله از رقابت‌ها موفق شد رئال‌مادرید را در مجموع دو بازی با نتیجه ۴ بر ۳ از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

در سمت مقابل رئال‌مادرید در شرایطی بار سفر به ایتالیا را بسته که می‌خواهد به اولین تیم تاریخ تبدیل شود که در دوره جدید مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان یعنی از زمانی که با عنوان لیگ قهرمانان اروپا شناخته شده، از عنوان قهرمانی‌اش دفاع می‌کند.

رئال برخلاف یوونتوس دغدغه بازی‌های لالیگا را هم دارد به خصوص که با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا به هیچ وجه نمی‌خواهد تمرکزش را از دست دهد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها شانس قهرمانی را از دست دهد.

کهکشانی‌ها در ابتدای هفته جاری در هفته سی‌و‌پنجم لالیگا به نتیجه ارزشمندی دست پیدا کردند و سویا، تیمی که در این فصل از لیگ دسته اول اسپانیا تن به شکست نداده بود را با نتیجه ۳ بر۲ شکست دادند تا فاصله ۲ امتیازی‌شان را با بارسلونای صدرنشین حفظ کنند.

آخرین باری که یوونتوس و رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفتند فصل گذشته در مرحله گروهی بود که بازی رفت را کهکشانی‌ها در خانه با نتیجه ۲ بر یک بردند و در دور برگشت حاصل جدال دو تیم تساوی ۲ بر ۲ بود.

به گزارش در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بارسلونا میزبان بایرن مونیخ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.