کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ۵۰ ساله و فرانسوی پاری‌سن‌‌ژرمن گفت: نمی‌خواستیم اعمال فشار کنیم وگرنه کار را در نیمه نخست، یکسره می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیشب در انتهای هفته سی و پنجم لیگ یک فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن میهمان نانت بود که در انتها این بازی با برد دو به صفر پاریسی‌ها به پایان رسید.

پس از این بازی، لوران بلان سرمربی ۵۰ ساله و فرانسوی پی‌اس‌جی‌ به رضایت خود و روندی که در پیش دارند اشاره کرد.

بلان تاکید کرد: من از عملکرد بازیکنانم خوشحال و راضی هستم. در نیمه نخست ما البته عملکرد بسیار بهتری داشتیم. نمی‌توانم به سادگی نقصی به اقدامات بازیکنانم وارد کنم. ما می‌توانستیم که در نیمه نخست کار را یکسره کنیم، اما از قصد نخواستیم که فشار زیادی را اعمال کنیم. مشخص بود که نتیجه از آن ما خواهد بود.

او ادامه داد: آن‌قدر خوب بازی کردیم که نانت با مشکلات فراوانی مواجه شد و نمی‌دانست که از کجا بازیکنانمان را دفع کند. به گمانم آن‌ها از آغاز بازی سوپرایز شدند، زیرا در این دیدار، کوشیدیم شیوه عمل دیگری را پیشه کار خود سازیم. من خوشحالم از این رقابت، زیرا مطابق با فلسفه خاص خودمان پیش رفتیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما چنان‌که گفتم، قصدمان اعمال فشار فراوان نبود، زیرا این، آخرین دیدارمان نیست و دیدارهای دیگری هم در پیش است و باید برای آن‌ها خود مان را آماده نگه داریم.

هرچند در وضعیت خوبی هستیم، باید مراقب باشیم که در همین مسیر گام برداریم. روند خوبی داریم و این را تا حد فراوانی مدیون اقدامات الخلیفی می‌دانم. باید بکوشیم همیشه همچون عملکردی که در دولبابوژواغ داشتیم عمل کنیم.

گفتنی است که تیم بلان اکنون در رتبه نخست قرار دارد. این تیم در هفته سی و ششم، جمعه شب با گوئین گامپ دیدار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.