تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که همه پیگیر آخرین وضعیت مزایده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین  جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی برگزار شد که مهاجم این تیم برای دقایقی در قسمتی از زمین درون دروازه ایستاد و به عنوان دروازه بان، یکی، دو توپ خوب را گرفت.

 حاشیه های این تمرین را در ادامه می خوانید:

* کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در مجموعه درفشی فر حاضر شدند و با هم جلسه ای برگزار کردند.

* دوربینی از فیفا در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و برای دقایقی با سرمربی این تیم به گفتگو پرداختند. ظاهرا همایشی در فیفا بابت گرم کردن صحیح در روز پیش از بازی برگزار می شود که ۴ دقیقه از مستند این مراسم به ایران اختصاص دارد. قرار است که صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در این همایش پخش شود.

* مهدی دغاغله همراه برادرش به مجموعه درفشی فر آمد؛ شباهت این دو برادر باعث شد تا برخی حاضران برادرش  را با خود مهدی دغاغله اشتباه بگیرد.

* بازیکنان ساعت ۱۷ به زمین آمدند و پس از صحبت های کادر فنی با انجام حرکات کششی به گرم کردن بدنهایشان پرداختند. آنها سپس در دو گروه مشغول مرور کارهای تاکتیکی شدند که بازیکنان اصلی که در مقابل پیکان به میدان رفته بودند با بازیکنان ذخیره به صورت جداگانه به تمرین پرداختند.

* بازیکنان اصلی زیر نظر برانکو ایوانکویچ تمرینشان را پیگیری کردند و بازیکنان ذخیره هم زیر نظر آندره پانادیچ به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بازیکنان ابتدا با پاسکاری های کوتاه کار با توپشان را شروع کردند و سپس به شوت زنی از پشت دروازه پرداختند. پانادیچ طی آن تاکید داشت تا بازیکنان با دقت بیشتری به سمت دروازه شوت زنی کنند. بازیکنان ذخیره سپس به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که آندره پانادیچ هم پا به پای آنها در این تمرین شرکت کرد. کریم باقری هم قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.

* بازیکنان اصلی هم زیر نظر برانکو ایوانکویچ تمریناتشان را انجام دادند که قسمتی از این تمرینات شامل پاس‌کاری های کوتاه و بلند و ضربات ایستگاهی سانتر به روی دروازه بود.

*حمیدرضا علی عسگری و محمد عباس زاده که به علت مصدومیت در تمرینات گروهی در روزهای اخیر شرکت نمی کردند، در این تمرین پا به پای نفرات تمریناتشان را پیگپری کردند.

* حدود ۵۰ هوادار از نزدیک این جلسه تمرینی را تماشا کردند.

* بازیکنان اصلی پس از حدود یک ساعت تمرین به رختکن رفتند.

* محمد عباس زاده در صحنه ای درون دروازه ایستاد و شوت یکی از بازیکنان پرسپولیس را با عکس العملی زیبا مهار کرد.

* تمام حاضران در مجموع پیگپر آخرین وضعیت مزایده و مالک باشگاه پرسپولیس بودند.

* رضا نوروزی هم در کلینک مجموعه کارهای مربوط به درمانش را انجام داد.

* محسن بنگر هم امروز گچ پایش را باز کرد و به درفشی فر آمد تا تمرین را از نزدیک مشاهده کند.

*پرسپولیسی ها روز چهارشنبه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان بنیادکار ازبکستان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.