آقای خاص می‌گوید ترجیح می‌دهد که در بازی هفته آینده تیمش، مرسی سایدی‌ها او و مردانش را به خاطر قهرمانی‌شان در این فصل لیگ برتر تشویق نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز قهرمانی چلسی در فصل جاری لیگ برتر قطعی نشده است، سرمربی پرتغالی این تیم می‌گوید که دوست ندارد حریف هفته آینده تیمش برای آبی‌پوشان لندن راهروی افتخار تشکیل دهد تا آقای خاص و مردانش را بابت موفقیتی که کسب کرده‌اند، تشویق کنند.

چلسی امروز (یکشنبه) در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در شرایطی میزبان کریستال‌پالاس است که در صورت کسب پیروزی در این بازی اولین قهرمانی‌اش را در لیگ برتر از سال ۲۰۱۰ کسب می‌کند اما ژوزه مورینیو می‌گوید که دوست ندارد هفته آینده شاگردانش میهمان لیورپول هستند، قرمزپوشان مرسی‌ساید برای آبی پوشان لندن راهروی افتخار شکل دهند و آنها را تشویق کنند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول اعلام کرده که هفته آینده بازیکنانش طبق سنت قدیمی فوتبال انگلیس، بازیکنان چلسی را در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان، هنگام ورود به میدان تشویق خواهند کرد، حرکتی که به نظر مورینیو تشریفاتی است و نیاز به انجام آن نیست.

آقای خاص در این خصوص گفت: من این حرکت را دوست ندارم. فکر می‌کنم که در اسپانیا هم وقتی مربی رئال‌ مادرید بودم برای قهرمانی ما چنین اقدامی صورت گرفت. من آن را دوست ندارم اما اگر رسم است مشکلی نیست. شما به راه‌های مختلفی می‌توانید احترام‌تان را به قهرمان لیگ نشان دهید.

مورینیو ادامه داد: انجام چنین اقدام‌هایی وقتی که همه اعضای حریف راضی به انجامش نیستند و فقط به خاطر مجبور شدن از سوی فردی دیگر به آن تن می‌دهند، شاید مصنوعی باشد.

چلسی امروز از ساعت ۱۷ به وقت تهران میزبان کریستال پالاس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.