کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم محسن شادی از تصمیمش مبنی برخداحافظی از تیم ملی قایقرانی منصرف شده و بعد از مدتی، تمرینانش را شروع کند اما در غیر اینصورت در بخش مربیگری در خدمت ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی شرایط تمرینی ملی‌پوشان این رشته در مسیر المپیک را مطلوب ندانسته و ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کنونی این تیم و شرایط تمرینی‌اش، اعلام کرد از زمانیکه تیم ملی قایقرانی از اردوی پرتغال بازگشته است، شرایط تمرینی در داخل کشور را مناسب ندانسته است.

غلامرضا امینی در خصوص این اظهار نظر، تاکید کرد: با تمام احترامی که برای آقای اقلیمی قائل بوده و صحبت‌هایش ایشان را کاملا قبول دارم اما واقعیت این است در سال ۹۴، برای ما سال شلوغی است زیرا باید هم در روئینگ، هم در اسلالوم و هم آب‌های آرام کسب سهمیه کنیم، به همین دلیل طبیعی است اردونشینان‌ کما متاسفانه یا خوشبختانه بالغ بر ۱۰۰ نفر است که این باعث می‌شود دریاچه آزادی خیلی شلوغ شود.

وی در مرد اینکه اقلیمی گفته گاهی در دریاچه آزادی ۵۰۰ قایقران همزمان تمرین می‌کنند که نمی‌توان کنترلی بر اوضاع داشت، افزود: فکر نمی‌کنم ۵۰۰ نفر همزمان تمرین کنند ولی واقعیت این است، دریاچه شلوغ است. دریاچه آزادی تنها دریاچه‌ تقریبا استاندارد در ایران است.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: هفته پیش هم کلاس اسلالوم بین‌اللملی را در ایران داشتیم که حدودا ۵ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی در ایران حضور داشتند که این شلوغی باعث شده بود، آقای اقیلیمی به حق گله داشته باشند. سعی می‌کنیم صحبت‌های ایشان رعایت شده و آرامش را برقرار کنیم تا ایشان بتواند راحت‌تر تیم را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در کشور دریاچه دیگری وجود ندارد که بتوان برخی برنامه‌ها را در آن محل برگزار کرد تا دریاچه آزادی برای برگزاری اردوهای تیم ملی شلوغ نشود؟، تاکید کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولان شهرستان‌های ابهر و میانه، تیم روئینگ از هفته دیگر برای برپایی اردوهای خود به این شهرستان‌ها می‌روند. همچنین تیم بانوان هم برای تمرین به انزلی می‌روند تا دریاچه آزادی خلوت‌تر شود.

امینی با بیان اینکه تیم آبهای آرام برای شرکت در کاپ یک به پرتغال می‌روند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند، در کاپ‌های یک، دو و سه که به ترتیب در پرتغال، آلمان و دانمارک برگزار می‌شود، شرکت کنند و اردویی هم در بین برگزاری این کاپ‌ها برگزار کرده و خود را برای حضور در المپیک بیشتر آماده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که این رقابتها حکم کسب سهمیه المپیک را دارد؟، افزود: در رشته آب‌های آرام، رقابتهای قهرمانی جهان در میلان ایتالیا و جاکارتای اندونزی کسب سهمیه المپیک است و در رشته روئینگ در فرانسه قهرمانی جهان و چین قهرمانی آسیا کسب سهمیه المپیک است که در اوایل سال ۹۵ برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه فکر می‌کنید چند سهمیه در المپیک کسب کنید؟، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تعداد ورزشکارانی که سهمیه می‌گیرند، نسبت به دوره گذشته افزایش یابد اما واقعیت این است کسب سهمیه در رشته آب‌های آرام مشکل‌تر شده است. البته دفعه قبل مسابقات انتخابی در تهران بود و ما ۲ سهمیه گرفتیم اما در آبهای آرام باید بیشتر تلاش کنیم. درحال حاضر یکی از قایقران‌های خوب‌مان در ۳ ماه گذشته در لهستان زیر نظر پولوخ کار می‌کند.

وی اضافه کرد: همه تلاش‌مان این است بتوانیم رکورد لندن را بزنیم، همانطور که لندن رکورد پکن را زده بود. همه عزیزانی که در گذشته در رشته قایقرانی کار کرده، تمام تلاش خود را به کار بستند و امیدواریم بتوانیم جا در پای پیشکسوتان قایقرانی گذاشته و رکوردمان را ترقی دهیم.

امینی در مورد بحث خداحافظی محسن شادی و آیا این موضوع با هماهنگی فدراسیون صورت گرفته و یا تشخیص شخصی بوده است؟، یادآور شد: پیش از عید نشستی با محسن شادی داشتیم و ایشان درخواست کردند که از ابتدای اردیبهشت‌ماه تمریناتش را شروع کند. دلیل عمده‌اش هم این بود که طبق صحبت خودشان در این چند سال که در بخش قهرمانی فعالیت می‌کرد، به زندگی شخصی‌اش نرسیده بود.

وی با بیان اینکه شادی پیش از عید ازدواج کرد، افزود: بعد از عید شادی با خودم بصورت مستقیم صحبت نکرد و توسط دبیر کمیته متوجه شدم که ایشان تمایلی به ادامه فعالیت ندارد. با توجه به اینکه ما باید در مسابقات دانشجویان جهان در کره‌جنوبی شرکت کنیم، حدسم این است شادی مانند برخی از قهرمانان که در اوج خداحافظی می‌کنند، چنین تصمیمی گرفت اما به نظرم او خیلی زود چنین اقدامی انجام داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی که با برنامه صبح امروز رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: شادی هنوز این پتانسیل را دارد که بتواند افتخار آفرینی کند و امیدوارم ایشان از این تصمیم خودش تجدیدنظر کند زیرا ورزش قایقرانی برای همه ماست و ایشان هروقت به شرایط مطلوب برسد، قدمش در تیم ملی روی چشم ماست.

وی در مورد اینکه آیا مشکل یا دلخوری پیش آمد که شادی چنین تصمیم را گرفت؟، تاکید کرد: نه، خوشبختانه آنچه به من گفتند و خودم در فدراسیون بررسی کردم، مشکل خاصی وجود نداشت. این جزو وظایف ماست که چنین مسائلی را بررسی کنیم. شاید یکی از دلایل کسب این تصمیم مشکلاتی باشد که از سوی فدراسیون برایش ایجاد شده بود که به همین دلیل با او صحبت کردم.

امینی همچنین گفت: من قبل از تصمیمش با ایشان صحبت کردم و قول داده بودیم که باز گردد و به تمریناتش توجه کند و امیدوارم ایشان بازگردد و تمرینات را آغاز کند. حداقل خداحافظی‌اش را به بعد از المپیک موکول کند، در غیر اینصورت در بخش مربیگری هم در خدمت ایشان خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.