کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پیکان با اشاره به شرایط تیمش، گفت: شرایط پیکان به هیچ عنوان خوب نیست و ما یک نیم فصل نتوانستیم به برتری برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،احمد جمشیدیان پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس بهتر بود و مزد برتری خود را گرفت. امروز خوب بازی نکردیم و حقمان نبود که امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم پیکان در لیگ بماند عنوان کرد: ما یک نیم فصل نتوانستیم به پیروزی برسیم و شرایط تیم به هیچ عنوان خوب نیست.

بازیکن تیم پیکان در پاسخ به خبرنگاری مبنی براینکه آیا آه استقلالی‌های پیکان گریبانگیر تیم استقلال شده که نتوانست در این فصل نتیجه بگیرد گفت: اصلا این طور نیست بازیکنان زیادی به استقلال آمده اند و رفته اند. استقلال امسال بازیکن خوبی داشت و خیلی راحت می توانست قهرمان شود اما آنها مشکلات مالی داشتند و زیر ۵۰ درصد قرار داد خود را دریافت کردند.

جمشیدیان در مورد اینکه آیا از استقلال به او پیشنهاد بدهند فصل آینده به این تیم می‌پیوند گفت: بزرگترین مسئولیت من این است که به پیکان کمک کنم و در حال حاضر یک لحظه هم استقلال به فکر نمی کنم  و اگر هر حرفی در مورد استقلال زدم  بعد از بازی با این تیم بود و به آن بازی ارتباط داشت. شرایط پیکان خوب نیست که بخواهیم درباره دو بازی آینده صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیرقلعه نویی را می بخشد یا خیر، گفت: صد درصد او را می بخشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )