استقلال با برتری دو بر یک برابر صبا همچنان اندک شانس خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی فصل آینده را حفظ کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر با برتری دو بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

نیمه نخست:

در این نیمه استقلالی‌ها کاملا بر بازی سوار بودند و فرصت‌های گلزنی متعددی را بدست آوردند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. نخستین فرصت آنها را شهباززاده در دقیقه هشتم در مصافی تک به تک با دروازه‌بان حریف به دست آورد که شوت او را میلاد فراهانی به خوبی دفع کرد.

در دقیقه دهم این دیدار اما شوت سنگین و سرکش جاسم کرار از پشت محوطه جریمه صبا وارد دروازه این تیم شد تا حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شود. تنها یک دقیقه بعد از این فرصت نیز شوت فخرالدینی از بالای سر فراهانی می‌رفت که به گل تبدیل شود اما مدافعان صبا توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

استقلالی‌ها در ادامه این دیدار و در دقایق ۲۰ و ۲۶ نیز فرصت‌های خوب گلزنی را بدست آوردند اما شوت کریمی و در ادامه ابراهیمی نتوانست قفل دروازه صبا را برای بار دوم باز کند و در اواخر این دیدار هم بازی از تب و تاب اولیه‌اش دور شد تا این بازی در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم:

در نیمه دوم بازی نسبتا برابری از سوی دو تیم ارائه شد و بیشتر زمان بازی در میانه‌های میدان گذشت و به صورت مشخص بازی از تب و تاب نیمه نخست فاصله زیادی داشت. دو تیم در این نیمه فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای هم به دست آوردند که با بی دقتی آنها را از دست دادند با این‌حال استقلال یک گل دیگر هم در این نیمه به ثمر رساند. در دقیقه ۵۸ نفوذ خوب کریمی به قلب دفاع صبا با ضربه او همراه شد که فراهانی این توپ را به صورت ناقص دفع کرد و برگشت این توپ را شهباززاده براحتی به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر صفر شود.

در اداخر نیمه دوم صبایی‌ها که نمی‌خواستند بازی را با حساب دو بر صفر ببازند، در دقیقه ۷۷ توسط بادامکی به گل رسیدند. این بازیکن در داخل محوطه جریمه با یک ضربه خوب موفق شد توپ را از بالای دستان فروزان به گل تبدیل کند تا حساب کار دو بر یک شود.

در دقیقه ۸۰ این دیدار استقلالی‌ها توسط شهباززاده فرصت خوبی را به دست آوردند که این مهاجم استقلال توپ را به دستان فراهانی کوبید.

در اواخر این دیدار تلاش صبایی‌ها برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا استقلال با حساب دو بر یک این تیم را شکست دهد.

ترکیب صبای قم: میلاد فراهانی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری (محمد اوسانی ۸۴)، امین آرام طبع، وحید علی‌آبادی (جواد کاظمیان ۵۵)، حسین کوشکی و فرشید باقری.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده، جاسم کرار، امید ابراهیمی،‌خسرو حیدری، محسن کریمی (آرش برهانی ۸۰)، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.