عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: تا به امروز بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی در سطوح مدیریتی کارخانه و باشگاه مطرح نشده است.

دارا غزنوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسائلی که در مورد واگذاری باشگاه تراکتورسازی به یک مجموعه خودروسازی در فصل آینده مطرح شده، گفت: این مسائل به هیچ وجه درست نیست و در حالی که تراکتورسازی در آستانه قهرمانی قرار دارد این مسائل را مطرح می‌کنند تا به انسجام تیم و روحیه بازیکنان ضربه بزنند.

وی افزود: تراکتورسازی متعلق به آذربایجان، مجموعه تراکتورسازی و مردم آذربایجان است و این باشگاه در فصل آینده نیز همچون گذشته به روال کاری خود ادامه خواهد داد. ما می‌دانیم ریشه مطرح شدن چنین مسائلی به کجا و چه کسانی برمی‌گردد اما با توجه به شرایط حساسی که برای کسب عنوان قهرمانی داریم، در حال حاضر مهمترین چیز آرامش تیم است و به همین دلیل سکوت اختیار کرده‌ایم. در چنین شرایطی از هواداران انتظار داریم به چنین شایعاتی گوش ندهند. من علاوه بر اینکه عضو هیئت مدیره باشگاه هستم، عضو هیئت مدیره هلدینگ تراکتورسازی نیز هستم و تا به امروز چنین بحثی در سطوح مدیریتی کارخانه و باشگاه مطرح نشده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص اظهار نظر اخیر رسول خطیبی که گفته بود من این تیم را برای قهرمانی بستم، اظهار داشت: مهم این است که تیم قهرمان شود و مردم و هواداران تراکتورسازی خوشحال شوند، حال هر فردی که می‌خواهد بستن تیم و قهرمانی آن را متعلق به خود بداند. برای ما چیزی که اهمیت زیادی دارد خوشحالی مردم و هواداران تراکتورسازی است.

وی در خصوص موفقیت اولیویرا در رقابت‌های لیگ برتر و ناکامی وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: اولیویرا در لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته و مطمئن باشید با وجود شیطنت‌ها و سنگ اندازی‌هایی که وجود دارد در این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد. در مورد لیگ آسیا هم باید بگویم تیم ما جوان و تجربه بین المللی بازیکنان ما کم است، ضمن اینکه تیم برای آسیا بسته نشده بود، البته نباید فراموش کنیم که بدشانسی هم در عدم صعود ما از گروه خیلی تاثیرگذار بود. به عنوان مثال در بازی مقابل نسف قارشی بازیکنان ما سه بار توپ را به تیرک دروازه زدند، در حالی که وزش باد در به ثمر رسیدن گل آنها خیلی تاثیر داشت. خیلی امیداواریم که فصل آینده بتوانیم ناکامی‌های این فصل خود در آسیا را جبران کرده و از مرحله گروهی صعود کنیم.

عضو هیئت مدیره مجموعه کارخانه تراکتورسازی در مورد آینده کاری تونی اولیویرا در این باشگاه گفت: همه اعضای هیئت مدیره در خصوص ادامه همکاری با تونی در فصل آینده اتفاق نظر دارند و با قدرت فصل آینده نیز به کار خود ادامه می‌دهد. در همین راستا مذاکره با اولیویرا و گرفتن برنامه و لیست بازیکنان را به مدیرعامل باشگاه تفویض اختیار کرده اند. با توجه به عملکرد خوبی که این مربی پرتغالی داشته دیگر نمی‌خواهیم شاهد تکرار تجربیات گذشته باشیم، او را به راحتی از دست داده و در نیم فصل با خواهش و التماس وی را بر گردانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.