کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن با تأکید بر اینکه از شیوه بازی و عملکرد تیمش راضی است، مدعی شد که همه تیم‌ها حسرت جایگاهی را می‌خورند که مردان او در آن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس موفق شد لسترسیتی را در خانه این تیم شکست دهد تا اکنون برای رسیدن به اولین قهرمانی‌اش (صرفنظر از نتیجه بازی معوقه آرسنال برابر ساندرلند از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر) در این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۰ تنها دو امتیاز نیاز داشته باشد.مورینیو که تیمش با پیروزی در بازی خانگی هفته آینده‌اش برابر کریستال‌پالاس قهرمانی‌ خود را قطعی می‌کند، ادعا کرد که همه تیم‌ها می‌خواهند شبیه تیم او باشند.

او در پایان بازی یک بار دیگر به دفاع از شیوه بازی تیمش برابر منتقدانی که آبی‌پوشان لندن را به ارائه بازی‌های کسل‌کننده متهم کرده‌اند، پرداخت و به شبکه اسکای اسپورت گفت: فکر می‌کنم کاری که بازیکنان من دارند انجام می‌دهند، خارق‌العاده است. آنها از روز اول فصل صدرنشین جدول لیگ بوده‌اند که این کار آسانی نیست. بازی برابر تیمی که روند خوبی داشته است و از چهار بازی اخیرش ۱۲ امتیاز گرفته بود آن هم خارج از خانه کار آسانی نبود و به همین دلیل فکر می‌کنم کاری که ما انجام دادیم، عالی بود.

چلسی در شرایطی بازی را به سود خود به پایان رساند که گل اول این دیدار را در آخرین دقیقه نیمه اول دریافت کرد هرچند با گلزنی دروگبا، تری و رامیرس در نیمه دوم، سه امتیاز را از آن خود کرد.

مورینیو ادامه داد: در مورد کارهایی که در دو سال گذشته انجام دادیم و کاری که این پسرها از روز اول پیش فصل دارند انجام می‌دهند، خوب می‌دانم که چه حسی دارم و به همین دلیل به اینکه مردم اهمیت کار تیمم را درک کنند، نیازی ندارم. من دقیقاً می‌دانم که تیمم چه جایگاه دارد و در چه سطحی است و به شیوه‌ای بسیار واقع‌بینانه می‌گویم که جایگاه و وضعیتی که ما اکنون داریم، چیزی است که همه تیم‌ها غبطه‌اش را می‌‌خورند.

آقای خاص راجع به برگزاری جشن قهرمانی چلسی در بازی خانگی بعدی این تیم هم عنوان کرد: به نظر من پیروزی که در این بازی کسب کردیم یک پیروزی خوب و با ارزش بود اما من الان به جای جشن قهرمانی به بازی بعدی در استمفوردبریج فکر می‌کنم. استمفوردبریج باید برای تشویق و حمایت از تیم آماده باشد. ما باید این بازی را ببریم و برای رسیدن به این هدف به هواداران‌مان در استمفوردبریج نیاز داریم اما نه برای گرفتن جشن قهرمانی چون هنوز جام را نبرده‌ایم. ما از استمفوردبریج می‌خواهیم که به ما برای کسب امتیازاتی که نیاز داریم کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.