مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برای صحبت‌های حاشیه‌ای که مطرح می‌شود هیچ ارزشی قائل نیستیم و فقط مسائل را تا پایان دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر سیف‌الدینی در خصوص دیدار پلی‌آف مس کرمان مقابل مس رفسنجان که هم‌خانواده این تیم است، اظهار داشت: ما می‌دانیم که این بازی حاشیه خاصی ندارد و اینکه دو تیم هم‌خانواده با هم رقابت می‌کند در نهایت باعث خواهد شد یک تیم از مس در لیگ برتر حاضر شود.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی را با کمیته داوران داشته، مبنی بر اینکه در انتخاب داور دقت بیشتری داشته باشند و همچنین درخواست داشتند تا محسن ترکی به عنوان داور این بازی انتخاب نشود، گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد ما درخواست کردیم تا تمام احتیاط‌ها لحاظ شود تا پس از آن شائبه‌ای به وجود نیاید. کادر فنی ما و همچنین چندین بازیکن ما مشهدی هستند و اگر صحبتی کرده‌ایم بابت این بوده که شائبه و حرف و حدیثی پیش نیاید.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص صحبت‌هایی که در مورد این تیم مطرح می‌شود و همچنین بحث یارگیری در نیم‌فصل دوم که علیپور رئیس کمیته صیانت مطرح کرده است، یادآور شد: تمام این حرف و حدیث‌ها معلوم است که از یک جا منشا دارد و ما هم این مسئله را پیگیری می‌کنیم البته آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم زیرا می‌دانیم که مطرح کردن چنین مسائلی فقط به این صورت است که تیم به حاشیه برود اما ما باهوش‌تر از این صحبت‌هایم و خودمان می‌دانیم چگونه کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد:‌ همان تیمی که چنین مسائلی را مطرح می‌کند بازی خود را در نظر نمی‌گیرد مگر می‌شود از ۱۱ بازی که ما انجام دادیم ۱۰ بازی مشکل‌دار باشد. یعنی تمام ارکان فدراسیون باید در این زمینه مشکل داشته باشند. از داور گرفته، ناظر بازی، سازمان لیگ اینگونه صحبت‌کردن‌ها به این دلیل است که آن تیم نتوانسته ضعف‌های خود را در تیم بپوشاند و حالا می‌خواهد به گونه‌ای دیگر جبران کند.

وی که صحبت‌هایش به تیم نساجی بازمی‌گشت، ادامه داد:ما برای این صحبت‌ها و مطرح کردن آن ارزشی قائل نیستیم و با قدرت کار خود را دنبال می‌کنیم. مطرح می‌کنند که چرا تیم در دقیقه ۹۵ گل دریافت کرده این در حالی است که خودشان در دقیقه ۹۳ به گل رسیدند. مگر می‌شود این مسائل رادر فوتبال مطرح کرد. صحبت کردن در مورد این موارد کار عاقلانه‌ای نیست زیرا فوتبال است و هزار اتفاق.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.