سرمربی تیم نفت تهران تاکید کرد که او برای اولین بار دستیاری نکونام را به سرمربی تیم ملی پیشنهاد داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در خصوص میزبانی نفت تهران در مسابقه فینال جام حذفی برابر ذوب‌آهن گفت:‌ درست است که ما میزبان شدیم اما خودم دوست داشتم این بازی در یک شهر بی‌طرف برگزار شود تا مردم آن شهرها شانس دیدن فینال جام حذفی را داشته باشند. خودم پس از قرعه‌کشی به مسئولان ذوب‌آهن گفتم حاضر هستیم که از این میزبانی صرفنظر کنیم و بازی در شهر بی‌طرفی برگزار شود اما آقای بهروان اعلام کرد که باید طبق قوانین پیش رفت.

وی ادامه داد: درست است که ما در هر شهری بازی کنیم، میهمان هستیم اما بازی در تهران محاسن خاص خودش را دارد. من می‌دانم بازی فینال جام حذفی بازی زیبایی می‌شود. البته باید اینجا از نمایندگان باشگاه ذوب‌آهن هم تشکر کنم که نگاه ملی به مسئله حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا از هواداران استقلال توقع دارد که برای دیدار فینال جام حذفی به ورزشگاه تختی بیایند و او را مورد حمایت قرار بدهند، اظهار داشت: اگر هواداران استقلال به تختی نیایند که از دست آنها دلگیر می‌شوم. آنها نباید مرا تنها بگذارند.

منصوریان افزود: ما باید ابتدا با یک برنامه‌ریزی اصولی از صخره العین بگذریم و بعد از آن با تغییر زمان فینال جام حذفی که امیدوارم صورت بگیرد، در این بازی حاضر شویم.

وی در خصوص اینکه آیا به همین خاطر به تاج گفته است «هوای ما را داشته باش»، عنوان کرد: من فقط به تاج گفتم که ما نمی‌توانیم پس از بازی رفت و برگشت در آسیا در فینال جام حذفی هم بازی کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد دستیاری جواد نکونام در تیم ملی گفت: من اولین نفری بودم که پیش‌بینی کردم این اتفاق می‌افتد و البته اولین نفری بودم که به کارلوس پیشنهاد دستیاری نکونام را دادم. به نظر من نکونام بهترین گزینه برای این پست بود. او ۱۵ سال در تیم ملی زحمت کشیده و نباید به این راحتی او را از دست داد.

منصوریان در واکنش به اینکه نکونام چطور بدون مدرک مربیگری می‌تواند دستیار سرمربی تیم ملی شود، اظهار داشت: اشکالی ندارد. من نمی‌گویم نکونام دستیار اول کی‌روش شود بلکه باید در کنار کارلوس بماند تا چیزهای زیادی یاد بگیرد. کی‌روش هم می‌داند چه کاری باید انجام دهد. ما باید چنین استعدادهایی را به سرعت وارد چرخه مربیگری کنیم و مدارک مربیگری آنها را سریعاً صادر کنیم نه مثل خاکپور که می‌گوید مدرک مربیگری‌اش تأیید نشده است! امثال خاکپور و نکونام ستاره‌های فوتبال بودند که باید مسیر راحت‌تری را برای مربیگری طی کنند و آنها راحت‌تر هوادار و پرچم را درک می‌کنند.

وی در پایان در مورد تمدید قراردادش با نفت و اینکه آیا امکان دارد فصل آینده به استقلال بیاید خاطر نشان کرد: من دغدغه آینده را ندارم و تنها چیزی که برایم مهم است آسیا، لیگ و جام حذفی با نفت تهران است. من به کارم اعتقاد دارم و البته معتقدم که تازه در ابتدای کار مربیگری هستم و باید اطلاعات زیادی را کسب کنم. مربیگری طوری است که شما هر روز که از خواب بیدار می‌شوید از چند نفر عقب هستید و به خاطر همین باید اطلاعات‌تان بروز باشد.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: من فعلاً تمام تمرکزم را روی نفت گذاشته‌ام و آنقدر بازیکنان این تیم را دوست دارم که نمی‌خواهم در مورد چیز دیگری صحبت کنم. در مورد استقلال هم هیچ صحبتی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.