کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

درحالی که به حکم مجلس شورای اسلامی ظهر چهارشنبه طرح واگذاری استقلال و پرسپولیس نهایی می شود ، مسئولان وزارت اقتصاد هم از این واگذاری راضی نیستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ پاکت های مربوط به مزایده استقلال و پرسپولیس گرفته شده و برای استقلال تنها یک متقاضی مستقل و برای پرسپولیس هم ۳ نفر پیش قدم شده اند. البته گمانه زنی ها درباره شرکت چند شرکت شبه دولتی در مزایده هم وجود دارد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با این وجود پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی خیلی استقبال از مزایده را پرشور هم نمی داند و می گوید:« با باز شدن بسته ها در زمانی نزدیک به ۳۰ دقیقه ، این مزایده انجام می شود و شرکت پیروز در صورت تعیین صلاحیت در بازه یک هفته ای ، می تواند کارش را به عنوان مالک فصل بعد پیش ببرد.»

این درحالی است که در چند روز گذشته اعضای هیات باشگاه استقلال به دیدار وزیر اقتصاد و دارایی رفتند که طیب نیا هم مثل وزیر ورزش و دیگر اعضای بدنه دولت این شکل از واگذاری را با ریسک بالا خوانده و گفته بود خودش هم نگران سرانجام این واگذاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.