کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک معتقد است رئال مادرید بستر خوبی برای پیشرفت و دیده شدن توانایی‌های خاویر هرناندس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود درخشش اخیر خاویر هرناندس در رئال مادرید و گلزنی او برای این تیم در دیدار حساس برابر اتلتیکومادرید که منجر به صعود کهکشانی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، میگل هررا، سرمربی تیم فوتبال مکزیک می‌گوید به نفع چیچاریتوست که کهکشانی‌ها را ترک کند و به تیمی برود که بازی‌اش دیده شود.

چیچاریتو تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما تا قبل از هفته گذشته کمتر کسی از او نام می‌برد و در جمع کهکشانی‌ها یک نیمکت‌نشین بود. به همین دلیل هررا معتقد است که چیچاریتو باید به تیمی کوچکتر ملحق شود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و حتی بازگشت به منچستریونایتد هم به نفع این بازیکن مکزیکی نیست.

وی در گفت‌‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا گفت: شاید بهتر باشد که او به تیمی کوچکتر اما مهم برود، تیمی که در آنجا بازیکن ترکیب اصلی باشد و نشان دهد که یک مهاجم آماده و فوق‌العاده است.

نسبت گل‌ها به دقایق حضور چیچاریتو در منچستریونایتد از دیگر مهاجمان این تیم بیشتر بود اما با این حال هررا از نیمکت‌نشین شدن این بازیکن ۲۶ ساله در رئال مادرید متعجب نیست.

او ادامه داد: کم بازی کردن هرناندس در رئال مرا متعجب نمی‌کند، چون رقابت در باشگاهی در این سطح بسیار شدید است. هرناندس مهاجمی است که حتی بدون بازی کردن، می‌تواند به میزان زیادی پیشرفت کند.

چیچاریتو که تاکنون تنها سه بار در ترکیب اصلی رئال مادرید در لالیگا به میدان رفته است، فعلاً درباره آینده‌اش سکوت اختیار کرده و گفته است به تیمی می‌رود که خدا بخواهد. در همین حال اما لوئیز فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرده است که فکر نمی‌کند چیچاریتو نسبت به زمانی که شیاطین سرخ را ترک کرد پیشرفت زیادی کرده باشد و گل‌هایی که در این اواخر زده هم دلیلی برای اوج‌گیری‌اش نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.