مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی قصد دارند از دو بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شکایت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از صحبت‌هایی که پوررحمت‌الله، بازیکن فعلی تراکتورسازی تبریز در خصوص طلبش از باشگاه ملوان بندرانزلی انجام داد، سایت باشگاه ملوان در پیامی اعلام کرد که این بازیکن و همچنین شاهین ثاقبی طلبی از باشگاه ملوان ندارند و این باشگاه به دلیل اظهارات‌شان از آنها شکایت خواهد کرد. در بخشی از بیانیه باشگاه ملوان آمده است:

پوررحمت‌الله و ثاقبی بر اساس شواهد و قراین موجود نه تنها هیچ طلبی از باشگاه ملوان نداشته و ندارند، بلکه به نوعی به این باشگاه بدهکار هم هستند که همین مسئله باعث شده تا باشگاه ملوان در روزهای آینده از این بازیکنان به ستاد کل نیروهای مسلح و باشگاه تراکتورسازی شکایت و حق مسلم خود را طلب کند.

پوررحمت‌الله به عنوان بازیکن ملوان باید بداند به خاطر اشتباه بزرگی که مرتکب شده است باید تاوان سنگینی را در آینده پرداخت کند، تاوانی که میزان آن را طرفداران واقعی ملوان مشخص خواهند کرد. هر چند که پور رحمت‌الله و ثاقبی پس از حضور دو ساله در تراکتورسازی و طی مدت سربازی‌شان باید برای سه سال بازی‌های ملوان و بازی‌های لیگ برتر را از روی سکوها به تماشا بنشینند تا بلکه با این برخورد بتوان چنین بازیکنانی را متنبه کرده و باعث شد که از این پس آنها سنجیده‌تر حرف زده و به جای دیگران خود را گناهکار اصلی بدانند.

باشگاه ملوان صراحتاً اعلام می‌کند که هیچ رضایت‌نامه‌ای را به بازیکنانی چون پوررحمت‌الله و ثاقبی نداده و بر اساس مستندات موجود آنها را برای سه سال بازیکنان خود می‌داند، بازیکنانی که به نظر می‌رسد غوره نشده مویز شده و راه و رسم جوانمردی را فراموش کرده‌اند.

پوررحمت‌الله که در گفت‌و‌گویش، به نوعی خود را داعیه مهربان‌تر از مادر برای ملوان معرفی کرده است، اگر حرف‌هایش بوی صداقت می‌داد قطعاً به خاطر ۱۰، ۲۰ میلیون تومان بیشتر امروز در تیم دیگری به جز ملوان بازی نمی‌کرد و خودش را با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌ساخت.

باشگاه ملوان در پی اظهارات پوررحمت‌الله از برادران بزرگوار سردار کمالی و سردار باران چشمه درخواست دارد که برخورد لازم با چنین بازیکنانی داشته باشند تا شاید درس عبرتی برای دیگران باشد. بازیکنانی که به خواسته خود قانون را دور زده و مطابق میل خود عمل کرده‌اند، نه مطابق خواست قانون.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.