دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها معتقد است بایرن مونیخ مقابل تیم کاملاً دفاعی هرتابرلین به خوبی از فرصت جادویی خود استفاده کرد و به پیروزی رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل نویر پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل هرتابرلین به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: هرتابرلین اتوبوس خود را جلوی دروازه‌اش پارک کرده بود و بازیکنانش دور‌ تا‌ دور محوطه جریمه خودی خیمه زده بود. در چنین مواردی باید منتظر فرصتی جادویی همانند موقعیتی که نصیب باستین شواین‌اشتایگر شد، ماند.

سنگربان ۲۹ ساله باواریایی‌ها در ادامه صحبت‌‌هایش عنوان کرد: امیدوارم همین آمادگی خود را برای بازی سه‌شنبه برابر دورتموند در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حفظ کنیم. وقتی هر دو یا سه روز یکبار بازی می‌کنیم، کار ساده‌ای نیست. ما انرژی زیادی را در بازی برابر پورتو از دست دادیم، برای همین در نیمه نخست بازی برابر هرتابرلین کمی خسته بودیم. در نهایت از نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد، راضی هستیم.

میچل ویزر، هافبک ۲۱ ساله باواریایی‌ها هم که از بازیکنان آینده‌دار این تیم به شمار می‌رود، عنوان کرد: بازی در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به خاطر جو سنگینش برای هر تیمی دشوار است. در این بازی باید صبوری می‌کردیم و پاداشش را هم در پایان گرفتیم.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا با ۷۶ امتیاز صدرنشین است و در صورتی که ولفسبورگ، تیم دوم جدول رده‌بندی امشب موفق نشود در خانه بورسیا مونشن‌گلادباخ به پیروزی برسد، قهرمانی باواریایی‌ها قطعی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.