کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته سی‌ودوم کالچو با برتری اینترمیلان برابر رم و شکست میلان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا، بامداد امروز تیم فوتبال اینترمیلان با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود رم را شکست داد. هرنانس (۱۵) و مائورو ایکاردی (۸۸) گل‌های شاگردان مانچینی را به ثمر رساندند و تنها گل بی‌فایده رم را راجا ناینگولان (۶۳) زد.

اینتر با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رده هفتم ماند و رم هم نتوانست از این فرصت برای صعود به رده دوم استفاده کند و با ۵۸ امتیاز در همان رتبه سوم قرار گرفت.

پیش از این بازی هم میلان در خانه اودنیزه با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. جیامپیرو پینزی (۵۸) و امانوئل آگیمانگ بادو (۷۴) برای اودنیزه و جان پائولو پاتزینی (۸۸) برای میلان گل زدند. 

در جدول رده‌بندی یونتووس با ۷۳ امتیاز در صدر است و لاتزیو ۵۸ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.