هافبک ۲۴ ساله باواریایی‌ها معتقد است در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رویارویی با هر تیمی دشوار است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بعدازظهر روز گذشته (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد که براین اساس تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در این دور از رقابت‌ها باید به مصاف هم بروند. بازی رفت دو تیم در تاریخ ۶ مِی ۲۰۱۵ (۱۶ اردیبهشت ۹۴) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، جایی که پپ گواردیولا و تیاگو آلکانتارا به دیدار تیم سابق خود می‌روند.

تیاگو آلکانتارا که در سال ۲۰۰۵ و در سن ۱۴ سالگی به باشگاه بارسلونا پیوست و پس از طی رده‌های پایه بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در تیم اصلی این باشگاه عضویت داشته است در خصوص رویارویی با تیم سابقش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: رویارویی با هر دو تیم دیگر (رئال مادرید و یوونتوس) هم می‌توانست دشوار باشد ولی اینکه بار دیگر در نیوکمپ بازی خواهیم کرد، باعث افتخارم است. قطعاً برای صعود به دیدار نهایی و بازی در برلین هر کاری که از دست‌مان بربیاید، انجام خواهیم داد.

هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها در ادامه عنوان کرد: بایرن مونیخ همیشه در این دور از رقابت‌ها مقابل رقبای سرشناسی قرار گرفته است. هیچ حریف ساده‌ای در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان وجود ندارد و یا به همه چیز می‌رسیم یا هیچ! بایرن در مرحله نیمه نهایی سال ۲۰۱۳ در دو بازی رفت و برگشت به سادگی از سد بارسلونا گذشت ولی حالا دو تیم شرایط دیگری دارند و باید دو عملکرد خوب را به نمایش بگذاریم تا به فینال برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.