سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر ذوب‌آهن را شکست دهیم شانس ما برای قهرمانی بیشتر خواهد شد.
دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در خصوص حذف تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تیم ما در اوج شایستگی حذف شد. در حالی که بازی‌های خوبی انجام دادیم اما متأسفانه خیلی راحت از دور مسابقات کنار رفتیم.

این مربی کروات همچنین خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم تیم‌های ایرانی اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، می‌توانند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری بگیرند. در ضمن فکر می‌کنم باید یک نگرش اساسی در مورد تیم‌هایی که به عنوان نماینده ایران وارد لیگ قهرمانان می‌شوند، صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: طبق قوانینی که قبل از شروع فصل در نظر گرفته شد، تیم‌ها مجبور شدند از تعدادی بازیکن جوان در ترکیب خود استفاده کنند. این موضوع برای آینده‌سازی خوب است و به نفع فوتبالیست‌های جوان است ولی فکر می‌کنم تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند باید از لحاظ جذب بازیکن شرایط بهتری داشته باشند.

اسکوچیچ در مورد دیدار حساس فولاد برابر ذوب‌آهن و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت: چهار بازی باقی مانده است که هریک از آنها برای ما مهم و حیاتی هستند. بازی با ذوب‌آهن برای ما بسیار تأثیرگذار است و اگر این مسابقه را ببریم شانس فولاد برای قهرمانی بیشتر خواهد شد. تمام تلاش ما این است که قهرمان شویم و به‌هیچ عنوان ناامید نیستیم. فعلاً باید بازی به بازی پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دیدارش با برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار در قطر خاطر نشان کرد: اینکه در آنجا دور هم جمع شدیم، خوشحال‌کننده بود. البته ما خیلی کم در خصوص مسائل فوتبالی صحبت کردیم. ما با هم شام خوردیم و فکر می‌کنم یک شب خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.