معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که نمی‌داند مسئول شرایط بد آبی‌پوشان چه کسی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظری جویباری پس از تساوی بدون گل تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در خصوص اعتراض هواداران استقلال گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم. ما خودمان هفته به هفته شانس‌مان را برای قهرمانی و کسب سهمیه کم کردیم. بالاخره همه ما به هواداران تعهد داریم و به نوعی شرمنده آنها هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل استقلال فنی است، اظهار داشت: بالاخره همه نوع مشکل وجود دارد. بازیکنان به خاطر پرداخت ناجور پول ناراحت هستند و شاید هم مشکل فنی به وجود آمده باشد.

نظری جویباری در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال به خاطر تساوی مقابل پدیده جریمه نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: چند بار بازیکنان را جریمه کردیم اما اتفاقی نیفتاده، باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم. واقعا خودم هم نمی‌دانم ما مقصر هستیم یا بازیکنان.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که شانس این تیم چقدر برای کسب سهمیه آسیا کم شده است، عنوان کرد: با مساوی مقابل پدیده فکر نمی‌کنم دیگر امیدی به کسب سهمیه داشته باشیم، کار ما در ادامه لیگ دشوار است و به نظرم به سهمیه هم نمی‌رسیم. مردم ناراحت هستند و من هم مانند یکی از آنها ناراحتم و به هواداران حق می‌دهم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.