سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید ادعا کرد که مردانش می‌توانند رؤیای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا را با شکست یوونتوس محقق کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری باید شاگردان را برای تیمی هدایت کند که خودش در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ هدایت آن را برعهده داشت و تا حدودی با فلسفه بازی آن آشناست.

کارلتو که فصل گذشته نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردانش را برابر یوونتوس هدایت کرد و برابر بانوی پیر یک پیروزی و یک تساوی کسب کرد، در خصوص رویارویی با قهرمانی فصل گذشته سری A اظهار داشت: سال گذشته هواداران به ما برای غلبه بر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کردند و جوی فوق‌العاده را برای‌مان ساختند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری هم به ما کمک کردند و جوی که برای‌مان در سانتیاگوبرنابئو ساختند، استثنایی بود. هواداران با همان شور و اشتیاق همیشگی به ما انگیزه دادند.

آنچلوتی افزود: تا الان همه چیز بر وفق مراد پیش رفته است و من امیدوارم که در نیمه نهایی هم اوضاع بر همین منوال باشد. ما مطمئنیم که می‌توانیم به رؤیای‌مان برسیم و آن صعود مجدد به فینال لیگ قهرمانان است. باید در اوج باشیم تا به این هدف دست پیدا کنیم و در همان سطح از شور، اشتیاق، امید و اعتمادبه‌نفس باشیم که در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی برابر اتلتیکومادرید، نشان دادیم.

کارلتو همچنین عنوان کرد: یوونتوس تیمی با یک تاریخ اسطوره‌ای است که بعد از ۱۲ سال دوباره به مرحله نیمه نهایی برگشته است. این تیم فصل خوبی داشته است و عملاً قهرمان سری A شده است. این یعنی که بعد از این تمرکز یووه روی لیگ قهرمانان خواهد بود.

دیدار رفت تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید در روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در ورزشگاه یوونتوس و دیدار برگشت دو تیم در روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.