کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در ششمین روز مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های گلدن استیت، شیکاگو و کلیولند میزبانان خود را شکست دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گلدن استیت، شیکاگو و کلیولند با کسب سومین پیروزی فقط یک برد دیگر تا رسیدن به نیمه نهایی کنفرانس خود فاصله دارند.

تیم گلدن استیت وریرز در حالی به سومین پیروزی متوالی خود مقابل نیواورلینز رسید که ۲۰ امتیاز از این تیم عقب بود اما ۴۰ امتیاز استیفن کِری از جمله شوت ۳ امتیازی او در ثانیه‌های پایانی بازی باعث شد تا گلدن استیت در وقت اضافه نخست برنده شود. این تیم با کسب چهارمین پیروزی به نیمه نهایی کنفرانس غرب خواهد رسید.

تیم شیکاگو نیز با درخشش درک رز، گارد رأس خود موفق به شکست میلواکی در سومین دیدار پلی آف شد. رز در این بازی ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس گل داشت.

تیم کلیولند کاوالیرز هم با ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل لبران جیمز به سومین پیروزی متوالی مقابل بوستون سلتیکس رسید. یاران جیمز فقط یک پیروزی تا رسیدن به پلی آف کنفرانس شرق فاصله دارند.

دیدارهای مرحله پلی آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا به صورت ۴ پیروزی در ۷ بازی برگزار می‌شود.

نتایج دیدارهای صبح امروز (جمعه) به شرح زیر است:

کلیولند ۱۰۳ – بوستون ۹۵شیکاگو ۱۱۳ – میلواکی ۱۰۶ (وقت اضافه دوم)گلدن استیت  ۱۲۳ - نیواورلینز ۱۱۹ (وقت اضافه اول)

برنامه دیدارهای صبح فردا (شنبه) به شرح زیر است:

هیوستون – دالاستورونتو – واشنگتنکلیپرز – سان آنتونیو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.