مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت از سیاسی ناراحت نیست چرا که او نبوده که برادرش را برکنار کرده است.
محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط بد پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات پرسپولیس فنی نیست و به مسائل مدیریتی مربوط است، مشکلاتی که هنوز هم حل نشد است. امیدوارم مدیرانی به پرسپولیس بیایند که بتوانند به این باشگاه بزرگ کمک کنند.

وی ادامه داد:‌ تیمی که با مشکلات زیاد اول فصل بسته شد، تیم خوبی بود و ما به آن خیلی امید داشتیم. همان تیم با کمی تغییر و تقویت در نیم‌فصل به راحتی می‌توانست سهمیه آسیایی کسب کند اما در نیم‌فصل نه تنها تیم تقویت نشد بلکه با خریدهایی که انجام شد پرسپولیس تضعیف شد. از ۹ بازیکنی که در نیم فصل به پرسپولیس آمدند فقط ۲ نفر به درد تیم خوردند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: در این شرایط چند بازیکنی هم که می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند از تیم کنار گذاشته شدند و اوضاع برای پرسپولیس بدتر هم شد.

دایی در خصوص حواشی که برخی بازیکنان پرسپولیس مانند پیام صادقیان در نیم‌فصل دوم برای این تیم درست کردند، گفت: آقایان نتوانستند پرسپولیس را به خوبی جمع و جور کنند. پرسپولیس در نیم‌فصل تضعیف شد و در کنار این مسئله برخی از بازیکنان خوب هم به خاطر حواشی که داشتند نتوانستند به تیم کمک کنند و توانایی فنی خود را نشان دهند.

وی در خصوص قبول استعفای سیاسی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. از سیاسی ناراحت نیستم چون او مدیرعامل بود و تصمیمی گرفت اما هنوز هم معتقد هستم سیاسی در حدی نبود که خودش بخواهد علی دایی را به آن صورت برکنار کند و برکناری سرمربی کار او نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.