کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ بار دیگر از سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تمجید کرد و او را جاه‌طلب‌ترین مربی جهان دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملکرد نه‌چندان قابل‌قبول منچسترسیتی در فصل جاری شایعه برکناری مانوئل پیگرینی از سمت سرمربیگری این تیم انگلیسی را قوت بخشیده و بحث‌هایی بر سر حضور یورگن کلوپ، سرمربی فعلی بورسیا دورتموند در این تیم که در پایان این فصل به حضور هفت ساله‌اش روی نیمکت این تیم آلمانی پایان خواهد داد، را مطرح کرده است.

از طرفی برخی دیگر بر این باورند که پپ گواردیولا، سرمربی کنونی باواریایی‌ها جانشین پیگرینی شیلیایی خواهد بود چرا که رابطه خیلی خوبی با تیکی بگیریستین، بازیکن و مدیر ورزشی سابق بارسلونا که هم اکنون مدیر ورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی است، دارد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان در پاسخ به شایعات مطرح‌شده گفت: نگرانی از بابت شایعاتی که بر سر زبان‌هاست، ندارم. این ثابت می‌کند که گواردیولا مربی قابلی است ولی حتی تصورش را هم نمی‌توانم بکنم که گواردیولا بایرن‌مونیخ را به خاطر تیمی همچون منچسترسیتی ترک کند. مطمئن هستم که او حداقل تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ روی نیمکت بایرن‌ خواهد بود.

وی افزود: از اینکه پپ مربی تیم ما است احساس غرور می‌کنیم. او بهترین و جاه‌طلب‌ترین مربی جهان است. گواردیولا تمامی انتظارات ما را بر آورده کرده است. برنامه‌مان در بایرن‌مونیخ این است که پس از پایان فصل جاری در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ بنشینیم و با پپ وارد مذاکره شویم. هدف ما تمدید قرارداد اوست. فکر می‌کنم شانس بالایی برای حفظ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ پس از سال ۲۰۱۶ داریم.

بایرن‌مونیخ در فصل جاری قهرمانی‌اش را در بوندس‌لیگا تقریباً قطعی کرده و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان هم موفق شده خود را به مرحله نیمه‌نهایی برساند. به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا شانس بالایی برای تکرار سه‌گانه قهرمانی خود در فصل ۱۳-۲۰۱۲ دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.