کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

علیرضا منصوریان پس از تساوی مقابل پاختاکور به انتقاد از عملکرد داوری بازی پرداخت و گفت او با تیمش نامهربان بوده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی نفت تهران پس از پایان بازی گفت: «تلاش‌مان این بود که ۳ امتیاز را بگیریم هرچند می دانستیم حریف برای یک امتیاز آمده و تلاش کردیم بازی به روز آخر کشیده نشود با این حال همچنان صدر جدول هستیم باید بیینم که بازی العین و الشباب چه می شود دو هدف را دنبال می‌کردیم یکی کسب سه امتیاز و دیگری اینکه بازیکنان خوب‌مان را حفظ کنیم.» منصوریان درباره عملکرد داور بازی توضیح داد: «به داوری خودمان افتخار می‌کنیم در برخی صحنه‌ها داور با ما نامهربانی کرد. من بیشتر نگران سلامت بدنی بازیکنانم بودم مثل صحنه‌ای که بر سر امیری پیش آمد و اکنون فهمیدم چرا فغانی فینال جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زند و می‌توانیم در جام جهانی هم داوران زیادی داشته باشیم. این داور خیلی انگلیسی قضاوت کرد.» 

سرمربی نفت در مورد اینکه ممکن بود لحظه‌های آخر گل بخورید و فکر نمی‌کنید بودن بازیکن تجربه به درد شما بخورد، گفت: «ایمان مبعلی با ۱۰ سال حضور در لیگ با تجربه است و وحید امیری را نداشتیم وقتی بازیکنان جوان را در داخل زمین داریم باید سریع بازیکنان را حرفه‌ای کنیم و باید در تمرینات به آنها توضیح‌های لازم را بدهیم خیلی از مسابقات برد یک بر صفر خوب است و لازم نیست که بازی حتما یک بر یک تمام شود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.