بال چپ تیم فوتبال نفت تهران با ابراز تاسف نسبت به عدم کسب هر سه امتیاز دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی سختی را در ورزشگاه آزادی مقابل پاختاکور داشتیم.
به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از دیدار تیم‌ نفت تهران مقابل پاختاکور که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم تیم نفت و هم تیم پاختاکور برای کسب هر سه امتیاز به مصاف یکدیگر رفتند اما متاسفانه روزی بود که نتوانستیم هر سه امتیاز را کسب و به عنوان اولین تیم ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی درباره ضعف بدنی تیم فوتبال نفت تهران از دقیقه ۶۰ به بعد در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تیم نفت در سه جام لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران و نیز جام حذفی در حال رقابت است، متاسفانه این یکی از ایرادات تیم است که امیدوارم هرچه سریع‌تر خستگی از تن تیم بیرون برود.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران همچنین درباره نیمکت‌نشینی‌اش در دیدار مقابل پاختاکور اظهار کرد: مشکل خاصی نبود و با نظر کادر فنی روی نیمکت نشستم.

امیری درباره احتمال قهرمانی تیم نفت در لیگ برتر فوتبال ایران نیز عنوان کرد: باید در چهار بازی لیگ، بهترین امتیاز را کسب کنیم و به جایگاهی که حقمان است برسیم.

این ملی‌پوش فوتبال ایران همچنین درباره ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی گفت: خوشحالم که کی‌روش با تیم ملی کارش را ادامه می‌دهد چرا که او می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.