کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران تراکتورسازی از تغییر تاکتیک تونی اولیویرا در این دیدار و نیمکت نشینی ستارگان تراکتورسازی در این دیدار شوکه شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  دو تیم تراکتورسازی و نسف قارشی ازبکستان از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند که این دیدار حواشی را در پی دارد:

*بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده است.

*باد شدیدی در شهر سطح شهر تبریز وزیدن گرفته است و این باد در استادیوم یادگار امام نیز شدتی ۲ چندان دارد و عوامل برگزاری مسابقه را با مشکلاتی رو به رو کرده است.

* قبل از شروع بازی ترانه های شاد آذربایجانی در استادیوم پخش می‌شود.

*با توجه به حساسیت این دیدار انتظار می‌رفت هواداران بیشتری از این دیدار استقبال کنند که این اتفاق تا کنون رخ نداده است و کمتر از ۵ هزار هوادار تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند.

*سایت رسمی نسف قارشی امروز در مطلبی پیش بینی حضور حدود ۵۰ هزار نفر در استادیوم را کرده است.

*اینترنت ورزشگاه ساعاتی قبل از حضور هواداران وصل شده و در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است.

*اتوبوس های شرکت واحد هواداران را در مسیر استادیوم همراهی می‌کنند.

*پارکینگ ورزشگاه نسبت به دیدار تراکتورسازی و سایپا آرام تر است و استقبال کمتری از سوی هواداران صورت گرفته است.

*از صبح امروز اخباری مبنی بر تغییر تاکتیک تونی اولیویرا در این دیدار در برخی سایت ها منتشر شد که با توجه به نیمکت نشینی لوسیانو ادینهو و آندرانیک تیموریان در این دیدار به نظر می‌رسد این اخبار صحت داشته و اخبار داخلی تیم تراکتورسازی بدون اطلاع مسئولان باشگاه به بیرون منتشر شده است.

*هواداران تراکتورسازی از تغییر تاکتیک تونی اولیویرا در این دیدار و نیمکت نشینی ستارگان تراکتورسازی در این دیدار شوکه شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.