قائم مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که به هیچ عنوان قائم مقام سیاسی و هیچ شخصی نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد حسین نژادفلاح که روی خط برنامه ۹۰ آمده بود در پاسخ به این سوال که در حال حاضر سمتش در باشگاه پرسپولیس چیست اظهار داشت: من قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام شخص خاصی و از اول هم قرار بود این با این شرایط کار کنم. 

وی در خصوص اینکه چرا با کاروان پرسپولیس به قطر نرفته است، خاطرنشان کرد: شب گذشته تصمیم گرفتم با کاروان تیم به قطر نروم چون در این صورت ۴ روز باید در این کشور می‌ماندم به خاطر همین فردا شب به قطر می‌روم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره حضور حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ساعت ۷ صبح دوشنبه به فرمانداری شمیرانات رفتم تا مشکل ممنوع‌الخروجی بازیکنان را حل کنم که با همکاری فرماندار و بدون پرداخت هیچ پولی مشکل بازیکنان حل شد. بعد از این می‌خواستم به باشگاه بروم که مطلع شدم سیاسی به باشگاه رفته است به همین خاطر ترجیح دادم به خانه بروم. 

نژادفلاح خطاب به حمیدرضا سیاسی گفت: ابتدا باید بگویم از آزادی سیاسی خوشحال هستم اما چند سوال از او دارم، می‌خواهم از سیاسی بپرسم که پیش از بازی حساس با لخویا قطر آیا رفتار امروز او برای جلسه با اعضای کادر فنی گذشته حرفه‌ای بوده است؟ چرا باید برای باشگاه حاشیه جدید ایجاد کرد؟ مگر نتایج پرسپولیس برای ما مهم نیست؟ پس چرا باید حاشیه درست کرد؟

وی ادامه داد: البته هر کسی شیوه مدیریتی خاص خودش را دارد و شاید برای سیاسی هم برد و باخت تیم مهم نباشد اما ما باید خودمان را برای پرسپولیس و هوادارانش خرج کنیم نه اینکه بخواهیم هر چیزی را رسانه‌ای کنیم. من در ۲ ماهی که در پرسپولیس بودم همیشه حرمت همه را داشتم مخصوصاً حرمت سیاسی را. ما باید از ورود حاشیه‌‌های جدید به تیم جلوگیری کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسولیس افزود: پرسپولیس سرمربی خارجی دارد و شاید او به حواشی فوتبال ایران و پرسپولیس آَشنا نباشد ما بدانیم ایجاد این نوع رفتار در تیم خلل ایجاد می‌کند. من از سیاسی توقع این رفتار را ندارم بلکه توقع دارم حرفه‌ای تر رفتار کند. همه ما علاقه‌مند به بازگشت سیاسی به باشگاه بودیم. البته منظور و نیت من کمک مالی نیست بلکه کمک معنوی سیاسی به باشگاه است. در این دنیا همه میلیاردها تومان پول درمی‌آورند و خرج می‌کنند که باید در مورد آن پاسخگو باشند. این مسائل ربطی به من ندارد بلکه نیت من این است که باید هر کاری انجام می‌شود به خیر و صلاح پرسپولیس باشد.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند از سوی وزارت ورزش و جوانان بازی خورده است، اظهار داشت: پیش از اینکه دو سوال حقوقی خودم را از اعضای هیئت مدیره بپرسم باید بگویم که من قائم مقام سیاسی نیستم و قائم مقام باشگاه هستم، اصلاً تا به حال نفر دوم نبودوقائم و قائم مقام کسی هم نمی‌شوم. حالا سوال من اینجاست که مگر هیئت مدیره تمام اختیارات مدیرعامل را به من نداده پس چرا سیاسی دوباره به عنوان مدیرعامل برگشته است؟ اگر قرار بر این مسئله بود که باید ابتدا من را برکنار می‌کردند. واقعاً هیچ مسئولیت مدیرعاملی روی زمین نبود که سیاسی بخواهد آن کار را انجام بدهد. 

وی ادامه داد: سوال دوم من این است مگر نباید هیئت مدیره باید درباره انتخاب مدیرعامل تصمیم بگیرد و مگر رئیس مجمع باشگاه چنین اجازه‌ای دارد؟ انتصاب من براساس انتخاب اعضای هیئت مدیره بوده پس چرا اعضای هیئت مدیره می‌گویند باید رئیس مجمع در این رابطه تصمیم‌ بگیرد در صورتی که رئیس مجمع در این باره وظیفه‌ای ندارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود قرار بوده او از سمت ریاست اداره ورزش و جوانان استان تهران کنار گذاشته شود و به خاطر همین به باشگاه پرسپولیس آمده است، خاطرنشان کرد: من این مسئله را قبول ندارم، اصلاً مگر وزیر ورزش حکم من را امضا کرده که بخواهد من را برکنار کند؟ در این مورد فقط اعضای هیئت مدیره تصمیم گیرنده هستند. 

نژادفلاح ادامه داد: از زمانی که به باشگاه آمدم به همراه بهنام پیشروی کیش، سازمان لیگ و حسین هدایتی به باشگاه پول تزریق کردیم. البته پرسپولیس و هوادارانش آنقدر بزرگ هستند که ماها کاره‌ای نباشیم، پرسپولیس با هواداران می‌چرخد نه با من یا سیاسی که پولدار هستیم!

وی خطاب به سیاسی گفت: ما نباید فکر کنیم که فقط ما پول داریم یا مدیریت بلد هستیم و به خاطر همین بعد از آزادی از زندان بدو بدو به باشگاه برویم. ما نباید به هر قیمتی باشیم اگر سیاسی می‌خواهد به پرسپولیس کمک مالی کند این کار را به شکل‌های دیگری انجام بدهد. 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: باید از گودرزی و خادم تشکر ویژه‌ای داشته باشم، وقتی موفقیتی پیش می‌آید نباید به نام امثال من و سیاسی باشد و وقتی شکستی است به نام گودرزی و خادم ثبت شود و تمام کاسه کوزه‌ها سر آنها شکسته شود.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد با رانت پرسپولیس در انتخابات مجلس شرکت کند عنوان کرد: دوست ندارم در مورد مسائل سیاسی در برنامه ورزشی صحبت کنم و پاسخم به این سوال نه مثبت است و نه منفی! 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )