مدافع فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس ادعا کرد که سرمربی اسطوره‌ای پیشینش در منچستریونایتد به او برای ورود به وادی مربیگری انگیزه داده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریس اورا با اعتراف به این موضوع که می‌خواهد به توصیه مربی‌ای که هفت فصل زیر نظرش بازی کرد، عمل کند، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: فرگوسن قبل از بازنشستگی‌اش (سال ۲۰۱۳) از دفترش با من تماس گرفت و گفت: پت،‌ می‌خواهم نکته بسیار مهمی را به تو بگویم. در تیم ما دو بازیکن هستند که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به مربیانی موفق در آینده دارند. یکی از آنها رایان گیگز است و دیگر تو.

وی افزود: با شنیدن حرف‌های فرگوسن، زمانی که هنوز در منچستریونایتد بودم، بخشی از دوره‌های مربیگری را طی کردم و حالا می‌خواهم مدرک مربیگری‌ام را بگیرم و ببینیم بعد از این چه اتفاقاتی می‌افتد.

پس از بازنشستگی فرگوسن، اورا یک فصل دیگر در منچستریونایتد بازی کرد و تابستان سال گذشته بود که به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی ۲ ساله به یوونتوس پیوست. در همین حال رایان گیگز هم دوره‌های مربیگری‌اش را آغاز کرده و اکنون به عنوان دستیار لوئیز‌فن‌خال، سرمربی هلندی من‌یونایتد فعالیت دارد. گیگز فصل گذشته به دنبال اخراج دیوید مویس، برای چند هفته، هم برای شیاطین سرخ بازی کرد، هم هدایت آنها را بر عهده داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.