سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان گفت: اگر تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه بیایند برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌آییم.
به گزارش ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، روزیکول فردیف در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی باشگاه تراکتور اظهارکرد: بازی فردا برای هر دو تیم حیاتی است و هر دو تیم تلاش خود را می‌کنند که به مرحله بعدی صعود کنند و با شناختی که از تیم تراکتورسازی دارم می‌دانم که بازی سختی پیش رو داریم.

وی افزود: گروه بسیار سختی است و تمام تیم‌های این گروه تیم‌های قدرتمندی است و حتی اگر تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه بیایند باز هم تمام تلاش خود را برای گرفتن سه امتیاز به کار می‌گیریم.

وی درخصوص پیش‌بینی خود در خصوص تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد گفت: تیم الاهلی عربستان با قدرتی که دارد خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده و در رتبه اول قرار گرفته است اما بازی فردا مسابقه سرنوشت‌سازی است و بعد از بازی می‌توان در مورد تیم‌های صعود کننده صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، روک روی بازیکن اسلواکیایی تیم نسف نیز در این نشست گفت: برای بازی فردا از آمادگی خوبی برخورداریم و بودن تماشاگران زیاد نیز موجب بالا رفتن کیفیت این مسابقه می‌شود.

وی گفت: من تمام بازی‌ها را در تیم نسف قارشی حضور داشتم و تیم ما در سطح خوبی وارد مسابقه‌ها شده است.

وی در پایان تاکید کرد: فکر می‌کنم که قرار است در بازی فردا پیروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.