سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اعتقادم این است که با مصاحبه کردن کار استقلال پیش نمی‌رود و روند نزولی تیم ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی درباره بحث واگذاری باشگاه استقلال به ایران‌خودرو اظهار داشت: در این باره چیزی نشنیده‌ام و مطمئنم که در مزایده پیش رو هم برای استقلال مشتری پیدا نخواهد شد. برای اینکه یک تیم دولتی بخواهد به بخش خصوصی واگذار شود باید مسائلی از قبل تعیین شده و برای آن برنامه‌ریزی شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار این هفته آبی‌پوشان مقابل پدیده خراسان تصریح کرد: میلاد فخرالدینی محروم و مجید حسینی مصدوم است اما دیگر بازیکنان مشکلی ندارند. خسرو حیدری نیز از روز گذشته به تمرینات اضافه شده و کم کم آماده بازی می‌شود. 

وی در مورد جو ورزشگاه تختی بندرانزلی در روز بازی ملوان بندرانزلی - استقلال خاطرنشان کرد: ما تمام موارد را با ناظر بازی درمیان گذاشتیم و قرار است که او گزارش خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد. با آقای افشارزاده هم صحبت خواهم کرد تا نامه‌ای از طرف باشگاه استقلال به کمیته انضباطی ارسال شود. قرار نیست در هر ورزشگاهی که می‌رویم مورد توهین قرار بگیریم و ناظر بازی تنها گزارش خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد.

ماجدی در خصوص بحث ماندن یا رفتن امیر قلعه‌نویی از استقلال گفت: نظر مدیریت باشگاه ماندن قلعه‌نویی تا پایان فصل است و عقل سلیم نیز همین موضوع را می‌گوید. ما باید ببینیم که تیم‌هایی که مربیان خود را تغییر داده‌اند، دچار چه سرنوشتی شدند. مطمئناً باشگاه استقلال این اشتباه را نخواهد کرد.

«اطمینان دارم که قلعه‌نویی صددرصد مورد حمایت باشگاه استقلال است»، وی با بیان این جمله در خصوص اظهارات حسن روشن گفت: پیشکسوتان می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند اما سرمربی است که با بازیکنان زندگی می‌کند و می‌داند که چطور باید از آنها بازی بگیرد. اینکه بخواهیم در پیروزی‌ها عوامل دیگر را در ایجاد این پیروزی پررنگ کنیم و در شکست‌ها نقش سرمربی را پررنگ کرده و تنها او را مقصر بدانیم، درست نیست. همه در شکست مقصر هستند، همانطور که همه در پیروزی سهم دارند. باز هم تأکید می‌کنم که در این برهه زمانی باشگاه باید اجازه دهد که دست سرمربی تیم باز باشد. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراض روز گذشته بازیکنان به امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: بازیکنان معترض نبودند، بلکه سوالاتی از سوی قلعه‌نویی مطرح شد و آنها به این سؤالات پاسخ دادند. متأسفانه دوستان خارج از گود در حال ایجاد حاشیه برای تیم هستند. دوستانی که استقلالی هستند باید اجازه دهند تا آرامش بر تیم حاکم شود.

ماجدی ادامه داد: دوستان هرچه قدرت مصاحبه کنند تأثیر مثبتی در تیم نخواهد داشت. استقلال نیاز به آرامش و حمایت دارد و پیشکسوتان و مسئولان باشگاه می‌توانند با دادن آرامش نشاط و انگیزه بیشتری به تیم بدهند. قطعاً اگر انتقادات سازنده نباشد روند نزولی که تیم دارد ادامه خواهد داشت. 

وی در مورد جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: دستورجلسه را نمی‌دانم و هنوز وارد باشگاه نشده‌ام اما قطعاً در این جلسه در مورد نتایج تیم و جایگاه استقلال در جدول رده‌بندی مواردی مطرح خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: افشارزاده مدیرعامل استقلال و نفر اول باشگاه است. وقتی او صحبت می‌کند نظرش بالاتر از من و دیگران خواهد بود و باید مطیع او باشیم اما نظر شخصی‌ام این است که همه ما به جای مصاحبه باید به تیم آرامش بدهیم. با مصاحبه کردن کار استقلال پیش نمی‌رود.

ماجدی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: ما چهار بازی دیگر در پیش داریم و ایرانی‌ها متخصص کارهایی هستند که دیگران از عهده آنها برنمی‌آیند. اگر بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند نتایج خوبی کسب خواهیم کرد ولی اگر با شرایط باشگاه خودشان را منطبق نکنند نتایج قبلی پابرجا خواهد بود. 

وی تأکید کرد: احساسم این است که بازیکنان فعل خواستن را می‌خواهند صرف کنند اما باید از سوی باشگاه انگیزه به تیم تزریق شود. این انگیزه می‌تواند مسائل مالی باشد یا حضور پیشکسوتان در تمرینات و یا حتی حضور مدیرعامل باشگاه در تمرین.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.