سرمربی روسونری با دفاع از عملکرد شاگردانش در دربی دلامادونینا، حسرت موقعیت‌‌های گلزنی از دست رفته در نیمه اول بازی را خورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین مصاف همشهریان میلانی در فصل جاری سری A با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر یک از دو تیم یک امتیاز از آن کسب کنند. میلان در شرایطی در دیداری که اینتر حکم میزبان آن را داشت تن به تساوی داد که یک خطای مشکوک به پنالتی برای نراتزوری رخ داد زمانی که توپ در محوطه جریمه روسونری به دست لوکا آنتونلی خورد اما داور از کنار آن گذشت. البته در سمت مقابل هم صحنه‌ای مشابه رخ داد و به نظر می‌رسید که هرنانس، بازیکن اینتر توپ را با دستش زده است.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی روسونری در خصوص بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: دو بازیکن به هم خیلی نزدیک بودند و من فکر می‌کنم که این توپ بود که به دست آنتونلی برخورد کرد و هیچ عمدی در کار نبود. درست است که پیش از این ممکن است برای خطاهایی کوچک‌‌تر از این هم پنالتی اعلام شده باشد اما من معمولاً چنین اتفاقاتی را پنالتی تشخیص نمی‌دهم. من در فاصله دقیقه ۲۰ تا پایان نیمه اول انتظار بیشتری از تیمم داشتم، چون مالکیت بیشتری بر توپ داشتیم، آن را در جناحین به خوبی به گردش درمی‌آوردیم و چندین موقعیت هم به دست آوردیم. ما باید گل می‌زدیم.

اینزاگی ادامه داد: تیم من با تمام توانش تلاش کرد. در واقع هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش کردند و ما می‌دانیم که دربی چه بار روانی سنگینی روی تیم‌ها می‌گذارد. ما هم می‌توانستیم بازی را ببریم و هم آن را ببازیم. به همین دلیل فکر می‌کنم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای بازی بود. اگر ما این فصل در رسیدن به اهداف‌مان ناکام ماندیم مطمئناً به خاطر این بازی نیست بلکه به خاطر نتایجی است که در ماه ژانویه گرفتیم، در همان مقطعی از فصل که بحران مصدومیت گریبان تیم را گرفته بود. ما باید با تمام بازیکنانی که داریم به جنگیدن‌مان ادامه دهیم و در محوطه جریمه حریفان پرکارتر باشیم، زمانی که سانتر از جناحین برای ما موقعیت می‌سازد.

سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان پیش از بازی گفته بود که فتح دربی می‌تواند روسونری را از بحران خارج کند اما آیا تساوی بدون گل توانسته است، چنین کاری انجام دهد؟ اینزاگی در این خصوص عنوان کرد: ما دو ماه بسیار سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و از زمان بازی برابر فیورنتینا فکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشته‌ایم. البته ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که هرگز نباید تحت فشار قرار بگیریم و از الان تا پایان فصل در تمام بازی‌های خود خواهیم جنگید.

مهاجم پیشین روسونری تأکید کرد: در پایان فصل ما شرایط تیم را ارزیابی خواهیم کرد. من اکنون مدتی است که در میلان حضور دارم و فکر می‌کنم روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. فراموش نکنیم که ما تقریباً کل فصل را بدون ریکاردو مونتولیوو، کاپیتان تیم‌مان بازی کردیم، کسی که برای تیم نقش یک فرمانده را دارد و تمام قابلیت‌‌هایش در دیگر بازیکنان دیده نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.