کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی لاتزیو در پی شکست مقابل یوونتوس اعلام کرد حریف روی دو اشتباه تیمش موفق به گلزنی شده است.
به گزارش ایسنا، بیانکوچلستی در هفته سی و یکم کالچو در خانه یوونتوس با حساب دو بر صفر شکست خورد.

کارلوس توس ۱۷ و لئوناردو بونوچی ۲۸ گل‌های یوونتوس را وارد دروازه بیانکوچلستی کردند تا تیم‌شان به بیست و دومین پیروزی فصل برسد. با این نتیجه یووه ۷۳ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. لاتزیو هم با ۵۸ امتیاز رده دوم را در اختیار گرفته است.

استفانو پیولی در مورد این بازی گفت: در شرایط بسیار خوبی قرار داشتیم و سعی هم کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم. اشتباه جزئی از بازی فوتبال است. در تمامی هشت دیدار گذشته‌مان اشتباهی مرتکب نشدیم و در همه آنها سه امتیاز را کسب کردیم. البته باید بگویم تمامی هشت دیدار قبلی ما مقابل یوونتوس نبودند. یووه تیمی فوق‌العاده است که روی دو اشتباه ما، دو بار دروازه‌مان را باز کرد. در ضدحمله‌ها غافلگیر شدیم اما این مساله نشان می‌داد چقدر برای به ثمر رساندن گل، روی دروازه یووه حمله می‌کنیم. میروسلاو کلوزه شانس خوبی برای گلزنی داشت. یک توپ‌مان به تیر دروازه خورد. جان‌لوییجی بوفون هم چند بار توپ‌هایی را گرفت. ما باختیم در حالی که توپ را بیشتر از یوونتوس در اختیار داشتیم.

پیولی افزود: توپ را خیلی خوب به یک سوم دفاعی یوونتوس می‌رساندیم. شوت‌های زیادی هم به سمت چهارچوب داشتیم. فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی بتوانند در ورزشگاه خانگی یوونتوس این کار را انجام دهند. شانس نیاوردیم. اشتباه کردیم و حریف هم از آنها استفاده کرد. همین مساله نشان می‌دهد آنها چه تیم بزرگی هستند. برایمان خیلی سخت بود که پس از دریافت دو گل باز هم خوب بازی کنیم اما در پایان باید بگویم سرهایمان را به خاطر نمایشی که داشتیم بالا می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.