مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با اقتدار در لیگ بمانیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس محجوب پس از تساوی یک بر یک ملوان برابر استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت:‌ در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی کسب نکردیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که در هفته‌های آینده بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

وی ادامه داد: قطعا در لیگ می‌مانیم و طبق برنامه‌ای که داریم با فیروز کریمی به کارمان ادامه می‌دهیم. ما از وی یک برنامه ۳ ساله خواسته‌ایم و در آن اهدافی مانند کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی در لیگ برتر را هم گنجانده‌ایم؛ موفقیت‌هایی که تاکنون نتوانسته‌ایم کسب کنیم.

مالک باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: برنامه ۳ ساله ما با کریمی در حال تدوین است و مهمترین هدف‌مان در این برنامه حضور در آسیا است. خوشبختانه توافقاتی انجام شده و طرفین دوست دارند که به همکاری با هم ادامه دهند.

محجوب در خصوص شرایط داوری مسابقات لیگ تصریح کرد:‌من نه شناختی از داوران دارم  نه اطلاعاتی در مورد داوری و به همین دلیل نمی‌توانم نظر خاصی بدهم اما امیدوارم نگرانی که تقریبا تمام تیم‌ها دارند، برطرف شود. من مطمئنم داوران ایران باشرف و عزت کار می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسی نگران باشد. ما یک کشور اسلامی هستیم و شرافت و انسانیت در آن حرف اول را می‌زند.

وی گفت: لیگ امسال در بالا و پایین شرایط خاصی دارد و مسابقات برای تمام تیم‌ها حساس شده است. بدون شک در دو هفته آینده خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه اعتقادی به تنبیه ندارم اظهار داشت: مهم تلاش بازیکنان است. برخی مواقع ما نتایج بسیار ضعیفی کسب کردیم و من هیچ کسی را جریمه نکردم. برخی مواقع ماندن در لیگ کمتر از قهرمانی نیست و برخی مواقع کسب سهمیه هم شرایط خاصی دارد. به نظر من تیم‌هایی مانند ملوان نباید اجازه دهند که کارشان به اینجاها بکشد و امیدوارم بتوانیم با اقتدار در لیگ بمانیم چرا که شرایط خاصی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.