کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حبیب گردانی فوتبالیست بسیار خوبی است و همیشه برای تراکتورسازی با غیرت بازی کرده است. او هر وقت تمرکز داشته بهترین بازیکن تیم بوده است.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر، گفت: خدا را شکر برنده بازی شدیم این پیروزی را به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و نیاز به کسب ۳ امتیاز داشتند. به مجید جلالی و تیم سایپا به خاطر فوتبال خوبی که ارائه کردند تبریک می‌گویم. در بازی دیروز محکوم به پیروزی بودیم و با کمک کادر فنی توانستیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در ارتباط با اینکه مجید جلالی قبل از بازی یک دسته گل برایش برد، اظهار داشت: وظیفه من بود که با دسته گل به سمت جلالی بروم اما او این کار را انجام داد. افتخار شاگردی جلالی را داشتم. خیلی چیزها از این مربی چه در فوتبال و چه در زندگی یاد گرفتم و از او به خاطر تمام آموزش‌هایی که به من داد تشکر می‌کنم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی اشتباهات فردی زیادی دارند، اظهار داشت: هیچ بازیکنی دوست ندارد دچار اشتباه شود. فشار مسابقات خیلی زیاد شده و هر ۳-۴ روز یک بار بازی می‌کنیم. در این شرایط بازیکنان بزرگ و باتجربه باید به تیم کمک کنند. استرس تیم بالا رفته و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که حبیب گردانی از برخوردهایی که در شبکه‌های اجتماعی به خاطر اشتباه این بازیکن در بازی دیروز با او انجام شده و اینکه اعلام کرده در صورت تداوم این کارها از تراکتورسازی می‌رود، اظهار داشت:همیشه گفته‌ام گردانی هر موقع تمرکز بالایی داشته بهترین بازیکن تراکتورسازی بوده است و عملکرد عالی ارائه داده است. هواداران گردانی را خیلی دوست دارند و او آنقدر خوب و با غیرت بازی کرده که توجه کادر فنی تیم را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شده است. به هر حال انتظارات از تیم بالاست. باز هم می‌گویم اگر درون زمین هر کدام از بازیکنان اشتباهی مرتکب شوند همه تیم مقصرند. فراموش نکنیم فوتبال یک بازی تیمی است. باید مسابقه با سایپا را فراموش کنیم و فکر دیدارهای بعدی باشیم.

کیانی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: تمرکز روحی روانی در ۴ بازی پایانی اهمیت زیادی دارد. تیمی که هدفش قهرمانی است باید از لحاظ روحی و روانی به وضعیت خوبی برسد. مسئولان باشگاه و هیأت مدیره باید دست به دست یکدیگر بدهند تا بستر را برای رسیدن به قهرمانی فراهم کنند. در این راستا مسئولان استان هم باید از تیم حمایت کنند. هواداران تراکتورسازی این لیاقت را دارند که پس از چند سال حضور در لیگ برتر این قهرمانی را از طرف باشگاه هدیه بگیرند.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند نسف‌قارشی را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد، عنوان کرد: بازی با سایپا را فراموش می‌کنیم و تمرکزمان را روی مسابقه مقابل نسف‌قارشی می‌گذاریم به امید خدا و هواداران باید در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و هیچ چیزی دور از دسترس نیست. می‌توانیم نسف‌قارشی را در خانه شکست دهیم و در آسیا شرایط بهتری پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.