سرمربی ۵۵ ساله رئال مادرید عنوان کرد هنوز پیشنهادی بابت تمدید قرارداد به او نشده و شاید هم چنین اتفاقی رخ ندهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگای اسپانیا که منجر به واگذاری صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به بارسلونا شد، آینده حرفه‌ای سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها را در این تیم در هاله‌ای گذاشته است. همچنین شایعاتی مطرح شده که سران رئال مادرید شاید قرارداد این مربی ۵۵ ساله را تمدید نکنند.

آنچلوتی که تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ با سفیدپوشان مادریدی قرارداد دارد در مورد احتمال تمدید قراردادش با این تیم به شبکه رادیویی «esRadio» اسپانیا گفت: عجله‌ای در کار نیست. هنوز یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم و باید دید که پس از پایان این مدت آیا علاقه‌ای به تمدید قراردادم دارم یا خیر! هنوز هم مذاکره‌ای با باشگاه بر سر این موضوع نداشته‌ایم. باشگاه تاکنون در خصوص تمدید قرارداد با من صحبتی نکرده است، شاید در ماه سپتامبر اقدام به این کار کردند و شاید هم اصلاً در این مورد با من تماسی نگیرند.

آنچلوتی در فصل اول حضورش در این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را برای این تیم به ارمغان آورد و عناوینی همچون قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را به کلکسیون این تیم پرافتخار اضافه کرد ولی در فصل جاری انتظارات را آنطور که باید برآورده نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.