سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: متاسفانه یک‌سری خیال خام دارند اما هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ما باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند که تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: تمام بازی‌ها در هفته‌های پایانی با استرس زیادی همراه است و مصارف تاکتیکی و فنی بسیار کمرنگ شده است.

وی افزود: تیم‌هایی در این هفته‌ها بهتر نتیجه می‌گیرند که از لحاظ روحی روانی شرایط بهتری داشته باشند و با کمترین استرس بازی کنند.

سرمربی استقلال خوزستان، دیدار تیمش را مقابل راه‌آهن بسیار حساس دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم به آرامش خاطر خوبی خواهیم رسید اما برای تیم بازنده هم پایان کار نخواهد بود چرا که هنوز  ۴ بازی دیگر در پیش است و فرصت برای جبران خواهد بود. ما فردا سعی می‌کنیم از لحاظ روحی روانی تیمی آماده را به میدان بفرستیم تا انشاءالله با کسب ۳ امتیاز دست پر به اهواز برگردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فردا تهاجمی بازی خواهد کرد گفت: نوع بازی تیم ما همیشه تهاجمی بوده است ما در اکثر بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم اما باید حواسمان باشد روی ضد حملات حریفان غافلگیر نشویم. در حال حاضر شرایط بسیار حساس است و ۶،۷ تیم در پایین جدول برای نیفتادن رقابت تنگاتنگی دارند و حتی نتیجه مساوی می‌تواند ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کند اما سعی می‌کنیم با کسب ۳ امتیاز به آرامش خاطر برسیم.

وی درباره اینکه چرا تیمش تا این حد فراز و نشیب داشته، خاطرنشان کرد: ما در بازی‌هایی که شروع بدی داشتیم و در ۵ دقیقه اول دروازه‌مان باز شده است. نتایج بدی گرفته‌ایم اما در بای‌هایی که نیمه اول آن صفر - صفر بوده در ادامه توانسته‌ایم به گل برتری برسیم. ساختار دفاعی تیم ما در نیم فصل اول خیلی خوب بود و ما فقط ۴ باخت در کارنامه‌مان داشتیم اما در نیم فصل دوم در ساختار دفاعی دچار مشکل شدیم و بازی‌هایی بود که با اختلاف ۳ گل واگذار کردیم. ان‌شاالله بتوانیم در ۴،۵ بازی آینده در نتیجه‌گیری ثبات بیشتری داشته باشیم و فراز و نشیبی در نتیجه‌گیری‌مان نباشد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد آینده تیمش گفت: بعضی تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته می‌شوند که تعداد آنها در نهایت ۶،۷ تیم است. آنها هم‌اکنون در بالای جدول سخت برای کسب سهمیه و قهرمانی رقابت می‌کنند اما ۶،۷ تیم هم هستند که برای بقا بسته شده‌اند. ما هم جزو آن دست از تیم‌ها هستیم که در حال حاضر با ۶،۷ تیم رقابت می‌کنیم تا در پایان فصل جایگاهی بهتر از فصل گذشته داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه این روزها بحث کناره‌گیریش از استقلال خوزستان مطرح است، عنوان کرد: من از اولین هفته‌ای که بازی‌ها شروع شد این صحبت‌ها را می‌شنیدم. مطمئن باشید هیئت مدیره و مدیریت باشگاه خیلی قوی از من حمایت می‌کنند و حتی اگر قرار باشد ۵ بازی باقی‌مانده را ببازیم مطمئن باشید من همچنان سرمربی استقلال خوزستان خواهم ماند. متاسفانه یک‌سری فقط دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند و خیال خام دارند. خوشبختانه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ما باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند که تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرند.

ویسی افزود: من ۳۱ سالم بود مربی تیم فولاد بودم و با این تیم قهرمان لیگ برتر شدیم. بعد سرمربی این تیم شدم که بعد از چند هفته به خاطر برخی مسائل از تیم جدا شدم. شاید نقطه منفی کارنامه مربیگری من در تیم پیکان باشد که البته ۴ برد پیاپی با این تیم کسب کردم که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بود. بعد از آن ۱۵ هفته مانده به پایان لیگ جایم را به مربی دیگری دادم هر چند در سقوط این تیم خود را شریک می‌دانم.

ویسی افزود:‌در استقلال خوزستان در سال او هدف‌مان این بود که تیم در لیگ برتر بماند که این اتفاق رخ داد. امسال نیز هدف باشگاه این بوده که تیم در رده بالاتری نسبت به فصل گذشته قرار داشته باشد که انشا‌الله در پایان لیگ این اتفاق رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: در هر صورت باشگاه هر چقدر که هزینه کرده از سرمربی تیمش انتظار دارد و مدیریت باشگاه از من و تیمم رضایت دارند. همان طور که گفتم استراتژی باشگاه این بوده که در این فصل یکی، دو پله بالاتر از فصل پیش باشیم و تا الان  ۴ امتیازکم داریم تا این اتفاق بیفتد.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: قصد داریم ساعت ۸ صبح به یک جایی برسیم اما در طول مسیر امکان دارد ماشین پنجر شود و یا تصادف کند که همین مسئله باعث می‌شود با تاخیر به مقصد برسیم. تیمی مثل سایپا ۱۵،۱۶ سال است در لیگ برتر حضور دارد و در این سال‌ها همیشه در میانه جدول و حتی رو به پایین‌تر قرار داشته است. اخیرا یکی از مدیران این تیم اعلام کرده این شرایط کافی است و لازم است بعد از ۱۵ سال تیم برای کسب سهمیه بسته شود. به هر حال هر تیمی که وارد لیگ برتر می‌شود ۵،۶ سال زمان نیاز دارد تا به ثبات رسیده و به مانند تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن و... برای کسب سهیمه و قهرمانی بجنگد. انشاءالله ما هم چند سال آینده این شرایط را پیدا خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.