مدافع ملی‌پوش سفیدپوشان مادرید ادعای گاز گرفتن دست مهاجم کروات روخی‌بلانکو را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی کارواخال در پی تساوی بدون گل سه‌شنبه شب رئال‌ مادرید برابر اتلتیکو‌ مادرید در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما تیم بهتری در نیمه نخست بودیم ولی در نیمه دوم این طور نبودیم. نباید در بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو به چنین نتیجه‌ای قناعت کنیم. بازی برگشت ۲ تیم دیداری سرنوشت‌ساز و حساس خواهد بود. به نظرم رئال شانس اول صعود از این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیست و در واقع ۲ تیم در یک سطح هستند. اتلتیکو تیم سرسختی است.

وی همچنین با تمجید از میلوراد مازیچ، داور صربستانی این بازی که سابقه قضاوت دیدار تیم ملی ایران برابر آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را هم در کارنامه‌اش دارد به روزنامه «آس» اسپانیا اظهار داشت: داوری در چنین بازی‌هایی خیلی دشوار  است. با توجه به تنش‌هایی که در این بازی بود به نظرم مازیچ قضاوت خوبی داشت. به همین خاطر از اینجا به او تبریک می‌گویم.

کارواخال تصریح کرد: از هوادران می‌خواهم در بازی برگشت ما را همراهی کنند و یار دوازدهم رئال باشند و ما را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی سوق دهند. برای رسیدن به این هدف‌مان هم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. باز تأکید می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای را در برنابئو شاهد خواهیم بود آن هم با حضور پرشمار تماشاگران‌مان که خیلی پراهمیت است.

مدافع کهکشانی‌ها همچنین در مورد ادعای گاز گرفتن مهاجم کروت روخی‌بلانکو در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: صحنه‌ای که ادعا شده من دست ماندزوکیچ را گاز گرفته‌ام را پس از بازی دیدم. باید بگویم که کسی را نه گاز گرفته‌ام و نه قصد این کار را داشته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.