با نزدیک‌ترین شدن به پایان دوران حضور رافا بنیتس روی نیمکت تیم فوتبال ناپولی، سرمربی پیشین یوونتوس نیز به فهرست جانشینان احتمالی وی افزوده شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش‌های اخیر رسانه‌‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه ناپولی نام آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا را هم به فهرست گزینه‌های مدنظر خود برای جانشینی رافائل بنیتس در سن‌پائولو اضافه کرده است.

مذاکرات میان ناپولی و سرمربی اسپانیایی‌اش برای تمدید قرارداد وی که در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد هنوز به نتیجه نرسیده است و گفته می‌شود که هیچ یک از طرفین به ادامه همکاری راغب نیستند.

تا پیش از این از مربیانی مانند لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ رم و سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صربستانی سامپدوریا به عنوان گزینه‌های مدنظر اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده نام برده می‌شد اما اکنون گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال پیوستن کاپیتان و سرمربی پیشین یوونتوس به آبی پوشان سن‌پائولو خبر می‌دهند.

در این میان شبکه اسکای اسپورت مدعی شده است که کونته، کسی که تا پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد و گفته می‌خواهد به این قرارداد پایبند بماند، آماده است وقت خود را میان آتزوری و ناپولی تقسیم کند.

کونته اخیراً اعتراف کرده است که دوست دارد دوباره مربیگری روزمره را در رده باشگاه تجربه کند هرچند بعید به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا به او اجازه دهد زمان خود را میان آتزوری و یک تیم باشگاهی تقسیم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.