سرمربی صبای قم ضمن مشکوک دانستن خطای پنالتی سایپا، گفت: شکست با سه گل توجیه ناپذیر است و باخت را به گردن می‌گیرم.
مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره دلایل شکست تیمش مقابل سایپا بعد از بردی که مقابل سپاهان به دست آوردند، گفت: تیم ما روحیه خوبی از برد مقابل سپاهان به دست آورده بود و بازیکنان هم آماده بودند. در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار هم خوب عمل کردیم و یک پنالتی را از دست دادیم و یک موقعیت تک به تک را هم هدر دادیم. در یکی از ضد حملات سایپا، داور که از صحنه هم دور بود اعلام پنالتی کرد که به نظرم این صحنه مشکوک بود. این پنالتی باعث شد که سایپا به خواسته‌اش برسد و در ضد حملات که که شگرد تیم جلالی است به تیم ما ضربه بزند.

وی افزود: ما چوب بازی خوبمان را در این بازی خوردیم و چون در کورس قهرمانی نیستم، در طول بازی به دنبال بازی زیبا هستیم. در ادامه بازی هم گل‌های دوم و سوم را دریافت کردیم. البته نتیجه قابل توجیه نیست و شکست با سه گل خوب نیست. از مردم عذرخواهی می کنم و مسوولیت این شکست را به عهده می‌گیرم.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که آیا در میانه جدول بودن تیمش در نتایج سینوسی این تیم تاثیر ندارد، اظهار کرد: طبیعتا هر چقدر هم که با بازیکنان صحبت کنیم تاثیر خود را می گذارد. اکثر تیم‌هایی که در این شرایط قرار می‌گیرند، به طور متناوب یا پیروز می‌شوند یا بازی‌ها را واگذار می کنند.

وی همچنین ادامه داد: برای نمونه شرایط تیم سایپا هم مانند ما است چرا که فولاد را در اهواز با حساب سه بر یک می‌برند و در بازی بعد با چهار گل مقابل ذوب‌آهن شکست می‌خورند. تیم های میانه جدولی بدون استرس بازی می‌کنند و دیدار‌هایشان از حساسیت کمتری برخوردار است. ولی ما باید فکر هوادارانمان را هم بکنیم و در دیدار‌های بعد بهتر ظاهر شویم.

تارتار داوری‌ها را هم در نتایج تیمش تاثیر‌گذار دانست و اضافه کرد: از زمان حضورم در صبا چهار شکست را تجربه کرده‌ام که اگر پنالتی این دیدار هم اشتباه باشد در سه بازی از داوری‌ها متضرر شده‌ایم. در بازی با تراکتور و استقلال صنعتی و سایپا از داوری‌ها ضربه خورده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.