مدیر مستعفی ورزشگاه آزادی گفت: برای استعفا دادن ۳ بار استخاره کردم اما به هر حال به دلیل مشکلات شخصی دیگر نمی‌توانم در ورزشگاه آزادی کار کنم.
محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره استعفایش از مدیریت ورزشگاه آزادی گفت: به دلیل یکسری مشکلات شخصی از قبل از عید هم بحث استعفایم را مطرح کردم. البته روزی که این سمت را پذیرفتم درگیر مشکلات و مسائل خانوادگی به این شدت نبودم اما الان واقعا درگیر هستم و ورزشگاه آزادی کسی را می‌خواهد که تمام وقت و با انرژی کار کند.

وی ادامه داد:‌وقتی این تصمیم را گرفتم ۳ بار استخاره کردم و واقعا خجالت‌زده و وزیر ورزش و آقای مدبر هستم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت را به من سپردند اما من مشکلاتی دارم که مجبورم از ورزشگاه آزادی بروم و امیدوارم که دوستان دلخور نشوند.

جمشیدی خاطرنشان کرد:‌همه حرف‌هایی که زدم از صمیم قلبم بود و واقعا وزیر ورزش و مدبر به من لطف زیادی داشتند و همیشه به من و کارم اعتماد وجود داشت. اما به هر حال به خاطر شرایطی که به وجود آمده باید بروم.

وی در پایان گفت: من قبل از عید هم استعفایم را نوشته بودم اما امروز وسایلم را جمع کردم و رفتم و امیدوارم نفر بعدی بتواند در این سمت موفق باشد و من هم دیگر نمی‌توانم به پستم برگردم و اثرگذار باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.