مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: باید در دقایق ۶۵ تا ۸۰ کار را تمام می‌کردیم.
به گزارش ایسنا، مهدی رجب‌زاده درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و با توجه به اینکه هر دو تیم برای بُرد وارد زمین شده بودند، در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دادند.

وی ادامه داد: ما برای ضد حملات برنامه داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. باید در دقایق ۶۵ تا ۸۰ کار را تمام می‌کردیم.

رجب‌زاده درباره قضاوت تورج حق‌وردی در این بازی نیز افزود: فکر می‌کنم در صحنه پنالتی، آقای حق‌وردی عجله کرد و تصمیم درستی نگرفت.

مهاجم ذوب آهن اصفهان درباره عدم حضورش در زمین از ابتدای بازی، در پاسخ به این پرسش که آیا تعویض طلایی گل‌محمدی بودی؟ گفت: من همیشه در خدمت تیم هستم.

رجب‌زاده درباره ادامه همکاری یحیی‌ گل‌محمدی با تیم ذوب آهن در فصل آینده نیز خاطرنشان کرد: ما دوست داریم او در ذوب آهن بماند.

وی همچنین در برابر این پرسش که چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟ پاسخ داد: تا زمانی که توان بازی کردن داشته باشم، به فوتبال خود به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهم. من ندیده‌ام جایی بگویند که باید از فوتبال خداحافظی کنم.

مهاجم کهنه‌کار ذوب آهن با اشاره به حضور یکی از هواداران در زمین مسابقه در میانه بازی و وقفه چند دقیقه‌ای در دیدار خاطرنشان کرد: دو روز پیش، این فرد سر تمرین‌های ما بود و رابطه خوبی هم با بچه‌های تیم دارد و با آن‌ها رفیق است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.