کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دو تیم قعر نشین لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری دیداری مهم بین تیم‌های قعرنشین نفت مسجد سلیمان و راه آهن تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

گل‌های این بازی را میلاد محمدی برای راه آهن در دقیقه ۵۰ و حمید بوحمدان در دقیقه ۷۲ (پنالتی) برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندند.

هم‌چنین میلاد محمدی و محسن ایران نژاد از سوی داور بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

راه آهن تیم شانزدهم جدول با این یک امتیاز ۲۱ امتیازی شد و در همین رده باقی ماند. شاگردان بهروز مکوندی نیز که با ۲۰ امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول قرار داشتند، با تساوی در این دیدار نتوانستند تغییری در وضعیت خود ایجاد کنند و با ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به راه آهن در همان رده قبلی خود باقی ماندند.

در دیگر بازی امروز استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که این بازی تا دقیقه ۲۰ بدون گل مساوی دنبال می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.